rikkoenjeffrey
VWC lid
Wat was deze bakken genieten zeg! Prachtig!! Wel weer een sample natuurlijk, maar hij knalde alle andere goudcakes er met gemak uit!!
Mag ik een leuk feitje meegeven, ja dat mag ik. Dit was geen sample

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wat was deze bakken genieten zeg! Prachtig!! Wel weer een sample natuurlijk, maar hij knalde alle andere goudcakes er met gemak uit!!
Mag ik een leuk feitje meegeven, ja dat mag ik. Dit was geen sampleZo krijg je hem in de straat!!
Is deze gelijkwaardig aan de golden power cake a? Zit te twijfelen om deze of de golden power te bestellen
Weet iemand met 100% zekerheid dat op een demo ook de 2014 productieversie is geschoten? Ik twijfel nog of ik deze neem, maar misschien dat het antwoord op mijn vraag het kan beïnvloeden![]()
Sky palms is 100% productiewhat you see is what you get..
alleen 2014 producten waren tot heden samples geschoten! sky palms is nog 2013 productie.
Ja 2013, hij vraagt dus naar 2014 productie![]()
Komen niet goed tot hun recht door de wind, maar dit blok is standalone niet echt wat vind ik persoonlijk, duurt mij te lang voor er weer een nieuwe shot komt.
is er een winkelier die meeleest en het aandurft om productie te schieten als het binnen is? van dit jaar welteverstaan? Want ik ben erg nieuwsgierig aangezien de newmoon er niet beter op is geworden hoop ik niet dat het met deze bak ook gaat gebeuren.
greetzz