Sky Palms

Hier is mijn film, geschoten bij Kuiper gisteravond:

De burst is echt ongezond hard. Het hardste van alle cakes gisteren! De boeketten zijn ook zeer groot, rond en vol. Echt een topper!

Weet iemand met 100% zekerheid dat op een demo ook de 2014 productieversie is geschoten? Ik twijfel nog of ik deze neem, maar misschien dat het antwoord op mijn vraag het kan beïnvloeden :D

Weet iemand met 100% zekerheid dat op een demo ook de 2014 productieversie is geschoten? Ik twijfel nog of ik deze neem, maar misschien dat het antwoord op mijn vraag het kan beïnvloeden :D

Sky palms is 100% productie :wink: what you see is what you get..
alleen 2014 producten waren tot heden samples geschoten! sky palms is nog 2013 productie.

Komen niet goed tot hun recht door de wind, maar dit blok is standalone niet echt wat vind ik persoonlijk, duurt mij te lang voor er weer een nieuwe shot komt.

waait echt hard. En tja dat is smaak. De boeketen zijn mooi groot. Blijven goed hangen dus dan hoeft het tempo niet hoog te zijn ;)

is er een winkelier die meeleest en het aandurft om productie te schieten als het binnen is? van dit jaar welteverstaan? Want ik ben erg nieuwsgierig aangezien de newmoon er niet beter op is geworden hoop ik niet dat het met deze bak ook gaat gebeuren.
greetzz

is er een winkelier die meeleest en het aandurft om productie te schieten als het binnen is? van dit jaar welteverstaan? Want ik ben erg nieuwsgierig aangezien de newmoon er niet beter op is geworden hoop ik niet dat het met deze bak ook gaat gebeuren.
greetzz

Gisteren op een demo ook de Sky Palms voorbij zien komen. Ik weet niet of dit 2013 of 2014 was maar mijn idee was dat de cake minder presteerde. Dit was een demo waarbij veel 2014 artikelen zijn geschoten. Maargoed, hopelijk kwam het alleen door de wind.

Back
Bovenaan