Sky Palms

Aai sonde van dit blokje zeg. Ik vond de palms van de 2013 ook een stuk mooier. Zoals ik hem nu op film zie neigt hij meer de alcatraz. Die knalt hij er denk ik nog wel uit hoor, maar de joy ride daarentegen, is vele malen beter dan wat ik op de film zie.

Zojuist officiële reactie van Royal gekregen nadat ik navraag heb gedaan:

"Jullie (Huisman Vuurwerk) hadden ook de 2014-versie voor jullie demo, wijzelf hebben verschillende andere demo's geschoten en dat was ook allemaal 2014-versie. Wat er bij Lopik is gebeurd geen idee..."

Hiermee bedoelen ze dat de Lopik-versie niet was zoals deze zou moeten zijn, maar zoals deze bij ons en bij andere demo's dan Lopik is geschoten was ook de 2014-versie en die kwamen allemaal overeen met de 2013-versie. Dus storm in een glas water lijkt het!!

Zojuist officiële reactie van Royal gekregen nadat ik navraag heb gedaan:

"Jullie (Huisman Vuurwerk) hadden ook de 2014-versie voor jullie demo, wijzelf hebben verschillende andere demo's geschoten en dat was ook allemaal 2014-versie. Wat er bij Lopik is gebeurd geen idee..."

Hiermee bedoelen ze dat de Lopik-versie niet was zoals deze zou moeten zijn, maar zoals deze bij ons en bij andere demo's dan Lopik is geschoten was ook de 2014-versie en die kwamen allemaal overeen met de 2013-versie. Dus storm in een glas water lijkt het!!

Gelukkig... heb er 5 besteld omdat ik ze wilde zoals ze waren :D

Ik zie wel wat er uit komt zetten met oud en nieuw, maar een ding is zeker als deze ook niet presteert zoals ik het dacht te krijgen dan word het nooit meer Royal voor mij. Kan er echt boos om worden hoe wij bedonderd worden als consument. Ik heb deze samen met de New Moon gekocht samen voor 70 euro incl. korting dat is belachelijk veel geld voor iets wat samen 1 minuut duurt, de consument zonder korting betaald nog een stuk meer. En dat is helemaal niet erg als je daar kwaliteit voor terug krijgt. Maar als het dan zo is dat dit product totaal niet overeenkomt met het zelfde product als vorig jaar en de productie films van Royal, dan vind ik dit gewoon oplichting. Royal weet namelijk donders goed wat zij produceren en zonder reactie van hun kant mag je er toch vanuit gaan dat het product ongewijzigd is, maar blijkbaar weten ze dat zelf niet eens of vertellen ze dat niet. Afijn ik heb mijn woede er een beetje uitgegooid, stiekem hoop ik dat het inderdaad een storm in een glas water is.

Zo die van lopik is mooi, als het toch die versie word haal ik hem volgend jaar sowieso.. Dit jaar al door me budget heen

Ben vooral benieuwd naar een reactie van Royal zelf... Hou zou het kunnen dat dus blijkbaar in 1 productie 2 soorten cakes zijn? Of worden die dan op andere momenten geproduceerd en is dan de ene productie anders dan de andere?

Wat ik mij ook afvraag is bij welke demo er 100% 2014-productie is geschoten als ze net binnen zijn... Bij andere demo's zijn namelijk gewoon samples of 2013-productie geschoten...

Ik geef Royal nog de voorkeur van de twijfel, maar dit soort zaken zorgt er gewoon voor dat het vertrouwen in een importeur een deuk krijgt! De twee toppers van vorig jaar die compleet anders presteren?

Gisteren de Sky Palms mogen mee maken, ik moet zeggen dat ik hem vorig jaar beter vond, maar deze vind ik ook zekers niet slecht! Alleen het tempo is wel een heel stuk sneller geworden als het vorig jaar...

Helaas alles wat één jaar goed is kan je het jaar er helaas niet op vertrouwen, je het zelfde krijgt..

Hij is wel mooi, dat klopt. Maar het is gewoon een compleet andere cake, had hem dan ook een andere naam gegeven... Dit vind ik echt zonde! Nu maar hopen dat er nog ergens een oud kartonnetje opduikt zodat ze deze in China kunnen kopieeren.

Hij is wel mooi, dat klopt. Maar het is gewoon een compleet andere cake, had hem dan ook een andere naam gegeven... Dit vind ik echt zonde! Nu maar hopen dat er nog ergens een oud kartonnetje opduikt zodat ze deze in China kunnen kopieeren.

Hij is niet veranderd!! Zie post #164 op de vorige pagina. We worden hier allemaal boos als de media dingen verdraait of dingen roepen over vuurwerk die niet kloppen, maar sommige van jullie kunnen er in dit topic ook wat van... :p :wink:

De Sky Palms is hetzelfde als vorig jaar, alleen bij de demo van Lopik is een rare versie geschoten. Bij andere demo's afgelopen week was de 2014-versie wel vergelijkbaar met die van 2013 (o.a. bij onze demo).

Ik vond deze versie ook wel erg leuk eigenlijk. Aan de andere kant bestel je sky palms voor de keiharde burst en grote palm en niet voor iets anders.
greetzz

eindelijk!!!!

zat zo lang te wachten op een vervanger van de wolff sniper!!

dit is precies wat ik zocht mocht hij zo zijn als op de laatste filmpjes...

de sky palms van verleden jaar was natuurlijk ook echt extreem goed maar dit is waar ik op zat te wachtten

mvg

Back
Bovenaan