Sky Palms

Iemand enig idee of we een exemplaar uit 2013 of 2014 hebben gezien?
Deze komt namelijk met kop en schouders boven de rest uit.
Ik hoop daarom dat er in 2014 echt helemaal n.i.e.t.s is veranderd aan deze cake :)

Wat ik jammer vind van al die mooie filmpjes (hulde aan alle uploaders!) is dat er vaak geen referentiepunt te zien is waardoor het moeilijk in te schatten is hoe groot een boeket kan zijn.
Daarom mijn vriendelijk verzoek aan eenieder om te proberen toch op een of andere manier zo'n referentiepunt te vinden en te gebruiken. Hiervoor mijn dank! :)

Iemand enig idee of we een exemplaar uit 2013 of 2014 hebben gezien?
Deze komt namelijk met kop en schouders boven de rest uit.
Ik hoop daarom dat er in 2014 echt helemaal n.i.e.t.s is veranderd aan deze cake :)

Dat hoop ik ook:wink:want wat is dit toch een topper!!

Demo filmpje 2014:

Wat mij betreft de topper van de demo afgelopen zaterdag. Grote boeketten die niet super hoog gaan dus echt mega lijken in de straat! :)

Wat ik jammer vind van al die mooie filmpjes (hulde aan alle uploaders!) is dat er vaak geen referentiepunt te zien is waardoor het moeilijk in te schatten is hoe groot een boeket kan zijn.
Daarom mijn vriendelijk verzoek aan eenieder om te proberen toch op een of andere manier zo'n referentiepunt te vinden en te gebruiken. Hiervoor mijn dank! :)

Als iedereen zo enthousiast is, waar maak je je dan druk om?

Jij hebt ook werkelijk waar altijd wel wat te zeiken he?! Man man man.

Vanavond op de demo van Vuurwerkland Steenbergen gezien, echt een geweldig bak zeg. Mooi groot effect en kei harde burst. Aanrader!!

lekker bak hoor, had van mij wel iets meer up-tempo gemogen verder rest een aanrader!

Ik snap je reactie, maar als je hem in echt hebt gezien dan is tempo echt perfect. Door dat effect lang blijft hangen kan je optimaal genieten van deze cake. In mijn eigen een perfect tempo.

Back
Bovenaan