Silver Salute

Bizar goede knalcake, gisteren ook bij Bergschenhoek gezien en veel mensen geloofden niet dat dit legaal kon zijn.

Ik vind het ook bijzonder knap van Wolff dat hij steeds weer hetzelfde presteerd.
Vaak zie je top producten in kwaliteit afnemen.
Dat is hier absoluut niet het geval, waarvoor hulde aan Wolff.

Klinkt meer als hagel eigenlijk. Maar goed, heerlijke cake, mooi klappers. Deze staat weer in de straat dit jaar :).

Beoordelen op basis van filmpjes is en blijft een lastig punt. De beleving is in werkelijkheid vaak heel anders. Ik heb deze dit jaar nog niet live mee mogen maken ondanks het bezoek aan verschillende demo's. Maar als ik de reacties zo lees kunnen we dus concluderen dat deze bak nog niets van z'n kwaliteit verloren heeft?

Kan ik wel bevestigen. Erg hard. In een finale hoorde je hem er bovenuit knallen en dat is knap want Dynasty heeft in de meeste cakes al een harde burst.

zonet weer mogen meemaken op de demo van mantel. Maar wat is de silver salute toch een geweldige knalcake zeg. Iedere keer dat ik hem hoor lijkt hij wel weer harder te gaan. Echt super! Ik heb hem trouwens ook gefilmd maar dat filmpje komt in de loop van de dagen wel hier te staan.

Ik weet niet of diegene die op de demo van mantel geschoten werd ook uit 2011 komt, maar ik weet wel dat hij echt super hard knalde. Erg mooi dat dit met nederlands vuurwerk kan.

Hier het filmpje van 3x de Silver Salute:
(HD)
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Back
Bovenaan