Silver Salute

lekker hoor die silver salute, maar naar mijn mening knalt de secret salute toch egt even harder, ook omdat de boeketten aardig laag knallen van de secret.

Wij hadden er in totaal 6.
Geen rare dingen meegemaakt , al hadden we wel het gevoel dat de burst
een ietsje minder was dan vorig jaar.
Geef mij maar de Pronk earthquake , bijna 3x zoveel schoten ,wel een ietsje duurder(met wat korting echter heel goed te doen) maar verzekerd van van absolute constante TOPKWALITEIT.

Ik had hem dit jaar voor het eerst en waarschijnlijk ook voor het laatst. Ik vond hem persoonlijk erg tegenvallen en vond de klappen van de mc thunder harder dan die van de SS

Zeer grappig ding, jammer genoeg ging bij de 1ste van de 2 niet alle bombettes af. Maar een gebroken rotje erop en die dingen waren de hardste nitraten van de hele buurt.

Ik vind het de hardste knal cake van Nederland en in combinatie met de mines is het ook zeker niet de lelijkste! helaas ging hij niet in het goede ritme, hij schoot soms 5 schoten tegelijk?!

Blijft echt een topper hoor, zeker door de harder knallen met ti-boeketje. Alleen hij krijgt steeds meer concurrentie (alleen maar goed natuurlijk), vooral van de Thunderstruck van Hardix.

Ook dit jaar hebben we hem heel erg vaak gezien.
Hij blijft geweldig, lekker rammen met die zooi.

knalt zeker nog goed, alleen bij 1 van mijn ss knalde hij soms gewoon op de grond, ik stond er mischien 3 meter naast dus ik voelde dat goed aan me oren. de andere ging daarintegen wel goed

Deze cake dit jaar voor het eerst gehad. Was wel een beetje link, ze gingen heel laag sommige knalde al op 3 meter hoogte.

Deze cake dit jaar voor het eerst gehad. Was wel een beetje link, ze gingen heel laag sommige knalde al op 3 meter hoogte.

Ik heb precies dezelfde ervaring. Had hem in een 10 uur projectje gestopt. De burst was weer heerlijk, maar de bombettes kwamen soms gevaarlijk laag tot ontploffing! Gelukkig stond ik op veilige afstand, dus echt erg was het niet... De burst leek er alleen maar harder door :p

Geen gevaarlijke dingen gehad met mijn twee Silver Salutes. Waren lekker hard met mooie schone Ti-boeketten. Met een leuke korting kunnen bestellen maar als ik de verhalen zo lees zijn er een aantal knalcakes die harder gaan. Desondanks van genoten. Mijn straatfilmpje van 2011/2012:

http://www.youtube.com/watch?v=e8zQLJtFKpQ

Back
Bovenaan