Silver Salute

Vandaag een SS meegemaakt niet nauwelijks stijglading bleek te hebben. Die verdomde bombettes ontploften op 4 meter hoogte. Waardeloos!

Cruise rockets bagger, nu de SS. Wat is dit voor ongein zeg?

Vandaag een SS meegemaakt niet nauwelijks stijglading bleek te hebben. Die verdomde bombettes ontploften op 4 meter hoogte. Waardeloos!

Niet normaal zojuist op de val reep nog snel 2 van deze gekocht!
Maar man man man wat zijn ze gevaarlijk de bombettes knalde echt niet normaal laag! Hoe zou dit kunnen komen?

In ieder geval hoop ik dat degenen die dit lezen er nog rekening mee kunnen houden.
D

Misschien even goed kloppen voor je hem afsteekt!

In ieder geval hoop ik dat degenen die dit lezen er nog rekening mee kunnen houden.
D

Een jonge van een vuurwerk winkel zei dat het misschien aan het transport zou kunnen hebben gelegen? Omdat ze misschien op ze kop hebben gelegen?
Zou dat kunnen of is dat onzin?

Een jonge van een vuurwerk winkel zei dat het misschien aan het transport zou kunnen hebben gelegen? Omdat ze misschien op ze kop hebben gelegen?
Zou dat kunnen of is dat onzin?

Klopt. Dan moet je vantevoren dus even op die cakes kloppen. Paar ferme tikken erop zou er voor moeten zorgen dat de bombette naar de stijglading toe zakt.

Niet normaal zojuist op de val reep nog snel 2 van deze gekocht!
Maar man man man wat zijn ze gevaarlijk de bombettes knalde echt niet normaal laag! Hoe zou dit kunnen komen?

D

Ik had dit ook , sommige bombettes knalden inderdaad heel laag maar dit waren er een stuk of 4/5 verder ging die wel goed :D

Ze deden het met 4 tegelijk perfect. Blijft een topper hoor silver mine met harde burstknal! Volgend jaar gewoon weer... Misschien per 6 of 8 dan.... Nog meer geweld!

Iedereen heeft het erover hoe hard deze dingen knallen, maar waarschijnlijk had ik er na de vele goede verhalen te veel van verwacht. Ik was erg teleurgesteld na deze cake voor het eerst geprobeerd te hebben. Voor een consumentencake zal het vast heel goed zijn maar ik had er toch echt meer van verwacht. Echt een knalcake: knal knal knal in plaats van bam bam bam.

van de 5stuks die ik had, was er ook een die niet genoeg stijglading had, was wel ff schrikken, maar voor de rest niks ergs met de omgeving gebeurt ofzo

Ondanks dat ze goed knalde had ik dit ook.
Echt heel erg gevaarlijk!!! Wolf doe hier wat aan of haal ze ogenblikkelijk uit de handel!! Knalde op 1 meter hoogte al alle kanten uit!

Ik heb totaal geen last gehad van te lage knallen ofzo... Ik heb wel het idee dat hij dit jaar minder hard knalde dan vorig jaar, toen kwam hij echt overal bovenuit en nu was dat minder. Hadden meer mensen dit idee? Had 2 stuks doorgelont dit jaar en dat ging allemaal perfect tot mijn verbazing, ik tevreden met mijn eerste doorlont project. Ja, je moet klein beginnen. :D

Dit had ik ook Danny. Schoten ontploften bij mij gewoon net 1 meter boven de pot, sommige bombettes knalden op de grond. Later toen ik een paar potten verder was ging de Silver Salute zelfs nog af, bombette tegen mijn been was het gevolg. Flinke rode plek aan overgehouden. Had er 3 en ondanks dat er 2 heel goed gingen mag dit natuurlijk niet gebeuren. Gelukkig was er voldoende afstand tussen de mensen en de pot..

De andere 2 gingen wel goed. Sochtends half 10 eentje afgestoken in mijn pauze op het werk. Als beginnetje klinkt zon SS wel heel hard haha.

zoals ik al eerder heb verteld ik had er een paar die niet eens omhoog gingen
knalde gewoon op de grond uit elkaar

Back
Bovenaan