Silver Salute

Mocht er weer voorraad zijn, zullen we dat snel zat horen denk ik.
Het blijft een topper, vanavond weer genoten van het geknal, heerlijk. Toch was de No Mercy ook wel vergelijkbaar qua knal hoor, verrassend goed. :D
Misschien leuk alternatief voor als je de Silver Salute echt niet kunt krijgen.

Mocht er weer voorraad zijn, zullen we dat snel zat horen denk ik.
Het blijft een topper, vanavond weer genoten van het geknal, heerlijk. Toch was de No Mercy ook wel vergelijkbaar qua knal hoor, verrassend goed. :D
Misschien leuk alternatief voor als je de Silver Salute echt niet kunt krijgen.

Of je kunt ook nog een keus maken voor de cannonball van profi-vuurwerk...

Of je kunt ook nog een keus maken voor de cannonball van profi-vuurwerk...

LOL dan noem je ook een heel ander soort blokkie op, veel zachtere knallen... No Mercy en Canonball knallen niet zo hard. Als de Silver Salute er niet is dan altijd nog aantal Brilliant Salutes :p

Laatst bewerkt:
LOL dan noem je ook een heel ander soort blokkie op, veel zachtere knallen... No Mercy en Canonball knallen niet zo hard.

Heb de No Mercy gisteren gezien en gehoord na de silver salute een 5 minuten eerder gehoord te hebben, en kan je vertellen dat de No Mercy zeker de Silver Salute evenaarde:wink:.

Hmmm dat is best vreemd, de Silver Salute schijnt nog harder te gaan dan de Asian Thunder Cake. Dan zou dus de No Mercy de Asian thunder Cake eruitknallen :bonk: Het kan gewoon niet zo zijn.

Hmmm dat is best vreemd, de Silver Salute schijnt nog harder te gaan dan de Asian Thunder Cake. Dan zou dus de No Mercy de Asian thunder Cake eruitknallen :bonk: Het kan gewoon niet zo zijn.

Ik zou zeggen kijk of je de No Mercy live kan meemaken en vorm dan je mening net zoals ik mijn mening gevormd heb na ze allebeide live te hebben gezien:D.
De Asian thunder schiet natuurlijk in salvo's, gaat ook heerlijk hard, maar komt toch iets anders over dan de Silver Salute en de No mercy.

Silver salute is zo snel uitverkocht, omdat er denk niet 1 of 2 worden besteld, maar toch al snel 6+ stuks!;) Ik hoop toch echt niet dat ik een vervangende cake krijg:O Heb gelukkig wel net op tijd besteld bij vuurwerkland-steenbergen:P

Nee, het is zonde dat je het niet geloofd. Ik heb gisteren de nieuwe No Mercy ook gehoord en die gaat idd ook erg lekker (beter dan vorig jaar)!

:bonk:Gisteren zonder probleem nog een karton besteld:D
29 dec ff voor de radiator dat ze zeker weten goed droog zijn en dan kunnen we gaan doorlonten:D ik heb er al helenmaal zin in,misschien nog maar een half karton halen

Naar ik heb begrepen (van iemand die het kan weten) is er nog een schip onderweg met in het laadruim o.a. 120 kartons Silver Salute. Naar verwachting komt het schip door vertraging pas vlak voor Kerst aan, maar dat zou dus nét vroeg genoeg moeten wezen...

Dat gevoel heb ik stiekem ook wel, maar ze moeten een duurder vergelijkbaar product leveren, dus ik ben benieuwd!;)

Deze leveringsvoorwaarden gelden niet bij alle zaken, en moeten vermeld staan. Zo niet dan krijg je je geld terug en kan je zelf eventueel een ander artikel uitzoeken.

Laat je dus nooit zomaar afschepen met een product dat je niet wil hebben.

Het loont om kontakt op te nemen met je wolff dealer. Zo is het mij gelukt, hoewel ze al uitverkocht waren, toch nog wat extra silver salutes te bestellen (met zekerheid dat ze ook klaarliggen).

Iedereen die deze heeft weet ook waarom hij deze heeft besteld, de knallen zijn echt hard en doen de grond bijna schudden. Knalt echt duidelijk boven alles uit en de ti- boeketjes zijn erg netjes uitgewerkt.
Absoluut de nr1 knalpot in nederland!

Silver salute FTW

damm en dan bestel je 2x sniper (totaal 84 euro) waarvan je denkt dat ze nog zo goed zijn als vorig jaar. Van dat geld had ik gewoon 4 van deze kunnen kopen.

Gaat echt knetterhard die silver salute.
Hardste knal die ik ooit van legaal NL vuurwerk heb af horen komen.

INSLAAN!!!!

Silver salute FTW

damm en dan bestel je 2x sniper (totaal 84 euro) waarvan je denkt dat ze nog zo goed zijn als vorig jaar. Van dat geld had ik gewoon 4 van deze kunnen kopen.

Gaat echt knetterhard die silver salute.
Hardste knal die ik ooit van legaal NL vuurwerk heb af horen komen.

INSLAAN!!!!

Dat wordt inderdaad inslaan!! Maar de Sniper is toch super goed??:confused:

Dat wordt inderdaad inslaan!! Maar de Sniper is toch super goed??:confused:

Zoals ik al zei en ook in het Sniper topic wordt gezegd...
De sniper is minder (nog steeds redelijk voor Nederlands vuurwerk) en ik vind hem voor 42.50 nu te duur geworden voor een opzich wel vette mine maar dan een burst met 6 strepen blauw, donker goud en HEEL veel vonken die op je neer landen. Een mager effect dus..

Ik vind de Prijs/kwaliteit van de Silver salute beter dan van de Sniper.

Thats the story... :bye:

Nou terug naar de silver salute dan maar weer..

Back
Bovenaan