Silver Salute

ik heb Thunderking van Zena en de Silver Salute van Wolff eventjes achter elkaar geplakt van de film bij de rijswijkse vuurwerkhal.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Zoals je misschien wel hoort gaat de Silver Salute een (behoorlijk) stukje harder. En ik vond de Thunderking al zo hard gaan:D

Dit is een echte aanradar!
Ik heb hem gisteravond bekeken bij een Demo , en wat een lekkere burstknallen zeg!
Deze nemen we zeker dit jaar!

leuke cake; maar nu wil ik toch ff miepen;
stel dat ik naar België zou kunnen; had ik voor 3 euro meer 3 knalcakes! weliswaar zonder mines, maar goed.

ik zal het maar met deze moeten doen van't jaar

Ik denk dat ik toch maar een stuk of 8 hiervan bestel:)
Wat een geweld zeg!;).. mooi twee stuks tegelijk om de buurt te laten weten dat het weer oudejaarsdag is:P

En men weet inmiddels al dat dit de cake is met de luidste knal aangezien Wolf al helemaal uit de vooraad is.

Gelukkig hoeft men nog niet helemaal in paniek te raken want er is nog een container onderweg en zal of net voor of na de kerst aankomen.

grtz
Pyromaniac 1975

@Marchel,

Zou jij in kunnen schatten of dat de Silver Salute heel hard in de verkoop gaat? Anders kom ik even bij openingstijd van Orthen op 29 december even een paar stuks inkopen.
(vervelend als je het loon pas op het einde van de maand krijgt)

@Marchel,

Zou jij in kunnen schatten of dat de Silver Salute heel hard in de verkoop gaat? Anders kom ik even bij openingstijd van Orthen op 29 december even een paar stuks inkopen.
(vervelend als je het loon pas op het einde van de maand krijgt)

Als ik het zelf in zou moeten schatten verwacht ik dat deze idd op een gegeven moment uitverkocht zal raken.
Ik ga zoiezo Gilbert het advies geven om een goede stok in te slaan.
We hebben nu meen ik 10 kartons ervan in bestelling staan maar ga proberen Gilbert te overtuigen dat er naar mijn mening wel meer nodig zullen zijn.
Mede omdat er meerdere klanten al per karton hebben besteld.
Dus ik hoop dat men ze flink gaat bestellen bij ons:p

Let wel,Ik heb meestal wel een goede indicatie qua producten en het succes ervan,Maar het blijft natuurlijk giswerk en kan het ook wel mis hebben.

grtz
Pyromaniac 1975

Laatst bewerkt:
Ik heb de silver salute gisteren tijdens de demo van Dutch fireworks gezien.
Toen de silver salute werd geschoten, dacht ik yes wat een cake en wat een knallen!

Maar tijdens de finale werd er een karton van deze schatjes weggeschoten.
Me oren jeukten gewoon, wat een geweld zit er achter deze cake zeg!

Zoals bij bijna iedere cake gewoon op de hoek van de cake. Denk niet dat het je helemaal gaat lukken, per 2 wel, gewoon 2x2 schieten anders. :wink:

Gisteren bij de demo van vwl steenbergen ook 11stuks tegelijk de lucht in zien gaan. Bij mij met oudjaar dus ook! Heb de slag te pakken.

Ik heb de silver salute gisteren tijdens de demo van Dutch fireworks gezien.
Toen de silver salute werd geschoten, dacht ik yes wat een cake en wat een knallen!

Maar tijdens de finale werd er een karton van deze schatjes weggeschoten.
Me oren jeukten gewoon, wat een geweld zit er achter deze cake zeg!

ik was ook bij die demo van Dutch Fireworks! ik heb gegild als een wijf...!

show was uitermate mooi in elkaar gezet.

Wat kunnen jullie over de knallen zeggen in vergelijking met de Asian Thunder Cake 500 gram (wil namelijk misschien combineren) ???

Ik wil een karton halen van die silver salutes om een finale te bouwen ,weet iemand een adres voor een leuke kartonprijs in regio rotterdam?
Ik betaal hier 22 euro per stuk

Jongens ik heb vandaag uit betrouwbare bron vernomen, dat de Silver salutes uitverkocht zijn.
Even uitleg: de voorraad die bij Wolff staat, is allemaal al besteld door de dealers.
Je hebt dus de meeste kans, dat je een (of meer) Silver salute kan krijgen, als je ze in de voorverkoop besteld.

Jongens ik heb vandaag uit betrouwbare bron vernomen, dat de Silver salutes uitverkocht zijn.
Even uitleg: de voorraad die bij Wolff staat, is allemaal al besteld door de dealers.
Je hebt dus de meeste kans, dat je een (of meer) Silver salute kan krijgen, als je ze in de voorverkoop besteld.

Had ik al gepost,Maar wij van Orthen kregen dus ook te horen dat er nog een container onderweg is,Die zou net voor kerst aan moeten komen.

grtz
Pyromaniac 1975

Ik wil een karton halen van die silver salutes om een finale te bouwen ,weet iemand een adres voor een leuke kartonprijs in regio rotterdam?
Ik betaal hier 22 euro per stuk

Of je maakt gebruik van de actie van top vuurwerk te Rotterdam;
http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?t=12350
Actie 1: Bij 15% korting betaal je dan 18,70 ps bij afname van een doos van 12
Of
Actie 2: Je betaald dan de volle prijs voor een doos (264,-) en je kunt dan vervolgens nog voor 52,80 (20%) aan gratis vuurwerk toevoegen.

Back
Bovenaan