Silver Salute

hoe zwaar zal deze ongeveer zijn....ivm met het ophalen en die 10 kg regel.....

edit: 1.4 kilo! nevermind...heb er 2...ik ben zeer benieuwd...
is het de moeite waar om er 2 tegelijk te doen of wordt dit erg rommelig....

Dit blok vraagt er om met meerdere geschoten te worden :cool:

ik heb er vandaag 2 besteld en ze waren nog op voorraad!!!!

bij:
Familie/Gebroeders Bonte Hengelsportspeciaalzaken
T. 010-4503511
F. -
Slotplein 96, 2902HR, Capelle aan den IJssel, Zuid-Holland, NL

ze hebben daar de knettergoed folder

voor de liefhebbers die ze niet kunnen hebben bemachtigen zou ik ze toch even bellen als je niet al te ver weg woont

Laters!

Bij Dutch-Fireworks in Tiel zijn er nog meer dan genoeg. Sla je slag. (Je kan er nog flinke aantallen bestellen!)

ik denk dat deze hype er wel voor gaat zorgen dat er volgend jaar meer worden ingeslagen. hopelijk blijft de prijs hetzelfde want dat maakt deze cake juist zeer interessant! de plaatselijke dynasty dealer heeft ze niet eens op de site gehad, jammer:rolleyes:

het lijkt me wel ontzettend gaaf om hier eens een doorlont project van te maken...ik hoop dat degene die dit jaar een karton hebben gekocht om door te lonten hier wel filmpjes van maken...

trouwens ff een noob vraag hoor...maar met die 10kg regel, als in een karton 12 stuks zitten, en ze 1.4kg ps zijn, hoe krijg je die dan zomaar mee:D

ik denk dat deze hype er wel voor gaat zorgen dat er volgend jaar meer worden ingeslagen. hopelijk blijft de prijs hetzelfde want dat maakt deze cake juist zeer interessant! de plaatselijke dynasty dealer heeft ze niet eens op de site gehad, jammer:rolleyes:

het lijkt me wel ontzettend gaaf om hier eens een doorlont project van te maken...ik hoop dat degene die dit jaar een karton hebben gekocht om door te lonten hier wel filmpjes van maken...

trouwens ff een noob vraag hoor...maar met die 10kg regel, als in een karton 12 stuks zitten, en ze 1.4kg ps zijn, hoe krijg je die dan zomaar mee:D

Met 2 personen, of gewoon 2 keer lopen;)

Weet iemand waar deze cake nog te krijgen is in de omgeving Delft/Den haag/Rotterdam?

Alvast bedankt!
jwtjuh :bye:

Kan ik de SilverSalute nog ergens in de losse verkoop halen? Weet iemand nog een winkel waar ze ze wel nog op vooraad hebben??

Snutareen, vuurwerkvisser in Zaandam heeft hem nog in voorraad .

Laatst bewerkt:
Dat wordt dan een flink stukje rijden voor die 22,-!
Maar ja, ik heb het er zeker voor over!

Betekent dat 29 december in de voorraad of dat je hem nog kan bestellen (hoop dat je begrijpt wat ik bedoel)??

www.vuurwerkleerdam.nl
net nog mn allerlaatste bestelling gedaan
blockbuster,torpedo,starlight voor 99 euro en 3 silver salutes
hij had nog 120 silver salutes voor de gewone verkoop voor de geintreseerden

jes jes jes, ik heb er nog 1kunnen bemachtigen bij vuurwerkdriel in Driel:)
misschien wel 3euro meer dan dat ik hem ergens anders had kunnen krijgen. maar 22euro is dan nog een top prijs voor dit mooie potje:). het is een mooie kleine cake met maar dunne buizen. ik ben benieuwd!!

heb er zelf 4, 1tje gewonnen bij de vwc/orthen-meeting:) toen heb ik de dummy ook al in mijn handen gehad en het verbaasde me ook dat ze zo klein zijn.
Bij orthen zijn er ook nog voldoende op voorraad (voor de gene die hem nog willen en er in de buurt zijn).

Back
Bovenaan