Silver Salute

Gister 3 van deze cakes besteld, heb nu eigenlijk al weer spijt dat ik er zo weinig besteld heb. Misschien nog maar 3 bijhalen, zie het wel zitten om er 2 overdag los af te steken en dan rond middernacht 4 tegelijk.

knalt die werkelijk echt zo hard?
is de knal goed genoeg voor 12 uur?

want dan kan ik binnekort gaan bestellen
b.v bedankt

Ik ben toch wel van plan er een karton van te kopen en dan als finale er 10 tegelijk af te steken, zodat je hetzelfde effect krijgt als bij de vuurwerkshow in Rijswijk. Maar weet iemand nu hoeveel silver salutes er écht in de finale verwerkt zaten?

Het enige waar ik nu nog tegenaan loop is hóe ik dit allemaal tegelijk afsteek met de potten op een redelijk ruime afstand naast elkaar, iemand een goed idee?

Ik ben toch wel van plan er een karton van te kopen en dan als finale er 10 tegelijk af te steken, zodat je hetzelfde effect krijgt als bij de vuurwerkshow in Rijswijk. Maar weet iemand nu hoeveel silver salutes er écht in de finale verwerkt zaten?

Het enige waar ik nu nog tegenaan loop is hóe ik dit allemaal tegelijk afsteek met de potten op een redelijk ruime afstand naast elkaar, iemand een goed idee?

16x Silver Salute.

Ik ben het na gisteravond helemaal eens met alle lovende kritieken in dit topic, wat een knallen! Dit jaar voor mij minder binkies en meer silver salutes. Ik denk dat ik er 5 a 6 ga bestellen.

Heb je geen geld voor de asian budget line 500 grams thunder cake, ga dan voor deze cake of de golden salute. Echt heerlijke knallen, die niet te dichtbij je ramen moeten ontploffen ;)

Echt een genot voor je oren :)

niet zeuren gewoon kopen.

Heb je geen geld voor de asian budget line 500 grams thunder cake, ga dan voor deze cake of de golden salute. Echt heerlijke knallen, die niet te dichtbij je ramen moeten ontploffen ;)

Echt een genot voor je oren :)

niet zeuren gewoon kopen.

weer ff quote, dit was toch wel de topper in Heerenveen vanavond ! Wat een dreunen:D

Idd heerlijke harde dreunen idd al vond ik Manon het Kanon vanavond kwa gevoel iets harder maar die is ook duurder. Maar voor deze prijs absoluut niet laten liggen.

Dat vond ik nou ook Gerwin! Die Manon dreunde heerlijk door!En ik vind de salvo's van de Silver Salute ook te klein.Ik had hem liever in het formaat van de Aftershock Thunder of de Big Mac Thunder gezien.
Okee,je kan er 4 naast elkaar zetten,maar dan zit je wel gelijk op een flink bedrag!

Ik heb hem op de demo in Wapenveld gezien maar had niet het idee dat hij veel harder was dan de burst bij andere cakes...
Misschien kwam dat de demo werd geschoten op een voetbal veld met daar om heen weilanden, en dat dit het geluid niet ten goede kwam? Ook ik was meer onder de indruk van de knallen van Manon het Kanon.

Ik ben normaal niet zo van het knalvuurwerk, maar de silver salute gaat zo hard dat ik deze topper wel moet kopen:p.

Waar slaat dit nou ineens op!? Ik heb deze in het echt ervaren, en hij ging ver boven alle bursts uit. Geen enkele pot die hier in de buurt bij kwam.
Manon het Kanon heb ik niet gehoord, dus ik weet niet hoe dat ding knalt, maar ik geloof zeker niet harder dan de SilverSalute. En daarnaast vind ik die veel te duur en rommelig, en daarom heb ik liever 2 keer de Silver Salute. Die is nog mooier ook met Ti-boeketjes en mines.
En waarom nou negatief over zo`n KNETTERHARDE knalpot, voor maar 22 euro!!

@Snutareen: Iedereen zijn mening hè, iedereen ervaart het vuurwerk anders blijkt maar weer. Gisteravond heb ik een demo bezoch waar de MC Thunder geschoten werd. Ik stond eerst op een redelijk grote afstand. Daar was het verschil tussen de knallen slecht te horen, maar toen ik wat verder naar voren liep was er echt een duidelijk verschil te horen tussen de gewone cakes en de MC Thunder cakes. Kan niet wachten om de Silver Salute te horen in het echt :)

Ik zeg niet dat ie slecht is! Ik vind het fantastisch dat er nu eindelijk een knalcake is met ti boeketjes.Maar persoonlijk vind ik de salvo's te klein.
Liever een 100 shots en dan 10 keer 10.
En als je Manon nog niet hebt gezien in het echt,kan je er ook niet over oordelen.

Ik zeg niet dat ie slecht is! Ik vind het fantastisch dat er nu eindelijk een knalcake is met ti boeketjes.Maar persoonlijk vind ik de salvo's te klein.
Liever een 100 shots en dan 10 keer 10.
En als je Manon nog niet hebt gezien in het echt,kan je er ook niet over oordelen.

Ik zeg ik niet dat ik al weet hoe Manon het Kanon knalt, maar ik weet wel dat de SilverSalute maximale burst heeft. Ik vind kleine slavo`s beter dan grote salvo`s, want dan is je pot binnen een paar seconde leeg.
Misschien dat ik ze op een demo kan vergelijken.

Mischien knalt manon hem er uit,Maar dat neemt niks van de kwaliteit af van dit product.Ik geloof dat ik hier een dikke rush van krijg,Of dit product nou een hype is,Of een mythe wordt.Ik ga er morgen 2 of 3 van bestellen.En kijk nu al met veel plezier na het moment uit,Dat ik me aansteek lont er tegen aan zet.

Back
Bovenaan