Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
op dit filmpje zijn de mines niet te zien
ja hoe leg je uit wat mines zijn?
hier is het goed te zien:
movie
mines zijn de peony glitters zo noem ik het maar die onder de titanium boeketten hangen![]()
Ik ben toch wel van plan er een karton van te kopen en dan als finale er 10 tegelijk af te steken, zodat je hetzelfde effect krijgt als bij de vuurwerkshow in Rijswijk. Maar weet iemand nu hoeveel silver salutes er écht in de finale verwerkt zaten?
Het enige waar ik nu nog tegenaan loop is hóe ik dit allemaal tegelijk afsteek met de potten op een redelijk ruime afstand naast elkaar, iemand een goed idee?
Heb je geen geld voor de asian budget line 500 grams thunder cake, ga dan voor deze cake of de golden salute. Echt heerlijke knallen, die niet te dichtbij je ramen moeten ontploffen
Echt een genot voor je oren
niet zeuren gewoon kopen.
Ik zeg niet dat ie slecht is! Ik vind het fantastisch dat er nu eindelijk een knalcake is met ti boeketjes.Maar persoonlijk vind ik de salvo's te klein.
Liever een 100 shots en dan 10 keer 10.
En als je Manon nog niet hebt gezien in het echt,kan je er ook niet over oordelen.