BurstDuo
VWC lid
Ik dacht 189.
Klopt. Enkel bij 1 winkelier in november voor €189. Van mij mag die wel naar 170-180. Zijn eigenlijk gewoon 2 144sh boxen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik dacht 189.
In Duitsland ja, ergens hier in Nederland ook toevallig?Ziet er echt heel goed uit vooral het tempo is perfect . Zie hem momenteel voor 204 eur
In Duitsland ja, ergens hier in Nederland ook toevallig?
Mag ik vragen waarLaat maar... gister besteld voor 189.-
Dat mag, vuurwerk vathorstMag ik vragen waar
Ik overwoog deze om op de lijst te zetten want op de filmpjes is echt een box om van te smullen vind ik, maar die prijs snap ik niet...
De Shots of Anarchy is eigenlijk bij wijze van spreken 2x een "Code Red" (2x 144sh in 25mm met een kruitgewicht van 2000gr).
Voor de Code Red betaal je €100,- (decemberprijs) en voor deze €288,-...
Dan zou deze met een hele simpele berekening toch gewoon €200,- horen te kosten (in december nog wel)? Ik begrijp dat de één meer schoten heeft, groter is, meer ruimte kost voor importeur en winkelier, maar het prijsverschil is dermate hoog dat ik deze principieel niet op de lijst zet.
Dan wordt de Code Red her en der nog wel voor €80-90,- aangeboden...
Wellicht off-topic, maar een tip voor de consument die in de maand december zijn vuurwerk koopt:
1x Code Red a €99,-
1x Massive Blinkerz a €85,-
1x Final Gold (gratis boven de €300,-)
1x Final Colorz a €59,-
1x Noisekick Box a €69,- of 1x Mix it up a €85,- (bij een hoger budget).
€312,- met 448sh shots in 25/30mm voor een paar euro meer. Veel en veel meer waar voor je geld! En ook in het aantal minuten vuurwerk.
Hieruit blijkt ook wel dat de "Shots of Anarchy" eigenlijk wel minder zou moeten kosten, want met één groot product zou je eigenlijk goedkoper uit moeten zijn dan met 5 minder grote producten.
Buiten dat ik het sowieso niet met je eens ben is 189,- (daar koop je m nu voor)een prima prijs en je koopt voor dat geld niet iets wat in de buurt komt mijn inziens.2 filmpjes gevonden van deze topper!
Hoe mooi ook, hier komt deze gewoon niet op de lijst vanwege het onderstaande wat ik eerder in dit topic geschreven heb. Principe kwestie.
Hopelijk voor de wel geïnteresseerden, hebben jullie wat aan de films![]()
2 filmpjes gevonden van deze topper!
Hoe mooi ook, hier komt deze gewoon niet op de lijst vanwege het onderstaande wat ik eerder in dit topic geschreven heb. Principe kwestie.
Hopelijk voor de wel geïnteresseerden, hebben jullie wat aan de films![]()
Tournament box of toch deze? Wat is jullie mening.
Deze is momenteel te koop voor 195 euro.