Shots of Anarchy

Wat een box zeg op bovenstaande film. Wat een heerlijk tempo! Deze moet er volgend jaar ook komen, heb al meerdere positieve verhalen gehoord. De burst klinkt ook zeer goed!

Wat komt ie ontzettend gaaf over zo op film. Ding blijft maar blazen en gaan. Erg mooi chaos showtje van bijna 3 min, helemaal te gek.

Dit was ook al zo'n goede box. Heerlijke spreiding, goede effecten, prima burst. Hoop dat ie weer net zo komt dit jaar.

2 filmpjes gevonden van deze topper!

Hoe mooi ook, hier komt deze gewoon niet op de lijst vanwege het onderstaande wat ik eerder in dit topic geschreven heb. Principe kwestie.

Hopelijk voor de wel geïnteresseerden, hebben jullie wat aan de films :)

Ik overwoog deze om op de lijst te zetten want op de filmpjes is echt een box om van te smullen vind ik, maar die prijs snap ik niet...

De Shots of Anarchy is eigenlijk bij wijze van spreken 2x een "Code Red" (2x 144sh in 25mm met een kruitgewicht van 2000gr).
Voor de Code Red betaal je €100,- (decemberprijs) en voor deze €288,-...

Dan zou deze met een hele simpele berekening toch gewoon €200,- horen te kosten (in december nog wel)? Ik begrijp dat de één meer schoten heeft, groter is, meer ruimte kost voor importeur en winkelier, maar het prijsverschil is dermate hoog dat ik deze principieel niet op de lijst zet.

Dan wordt de Code Red her en der nog wel voor €80-90,- aangeboden...

Wellicht off-topic, maar een tip voor de consument die in de maand december zijn vuurwerk koopt:
1x Code Red a €99,-
1x Massive Blinkerz a €85,-
1x Final Gold (gratis boven de €300,-)
1x Final Colorz a €59,-
1x Noisekick Box a €69,- of 1x Mix it up a €85,- (bij een hoger budget).

€312,- met 448sh shots in 25/30mm voor een paar euro meer. Veel en veel meer waar voor je geld! En ook in het aantal minuten vuurwerk.
Hieruit blijkt ook wel dat de "Shots of Anarchy" eigenlijk wel minder zou moeten kosten, want met één groot product zou je eigenlijk goedkoper uit moeten zijn dan met 5 minder grote producten.

Hoe mooi ook, hier komt deze gewoon niet op de lijst vanwege het onderstaande wat ik eerder in dit topic geschreven heb. Principe kwestie.

Buiten dat ik het sowieso niet met je eens ben is 189,- (daar koop je m nu voor)een prima prijs en je koopt voor dat geld niet iets wat in de buurt komt mijn inziens.

Ik vind dat je gelijk hebt. Dit is inderdaad gewoon 2x een compound van 144 shots wat maximaal maar 200 euro mag kosten in de reguliere verkoop. Wanneer je andere compounds neemt en dan ook de voorverkoop mee laat wegen, dan mag deze zelfs niet meer dan rond de 180.- kosten. En de verkopers kunnen dan wel roepen dat deze groter is en meer plaats nodig heeft in de bunker, dat is gewoon grote bullshit want twee losse compounds van 144 shots nemen evenveel plaats in beslag. Dus die vergelijking gaat helaas niet op. Kortom, je wordt genaaid met die prijs van 288 euro!

Ziet er gewoon fantastisch uit en als ik bedenk hoe groots en indrukwekkend de Pyro + Papel was en dat hierin ook lijk te herkennen op film, dan is dit absoluut een topbak. Prijs is zeker hoog, het is veel geld, maar je krijgt echt topkwaliteit ervoor terug.
Discussie over de prijs wil ik niet aan gaan, maar als je met vrienden inlegt en de Pyro+Papel is te kostbaar, dan lijkt mij dit een mooi alternatief.

Ik vind dit persoonlijk echt een topbak om te mogen aanschouwen.

Deze staat stijf van de onderscheidende effecten, ik ben aardig onder de indruk en gaat dan ook direct op de lijst hier.

Tournament box of toch deze? Wat is jullie mening.
Deze is momenteel te koop voor 195 euro.

Tournament heeft 432 schoten (25mm) en deze 288 (25mm), qua onderscheidende effecten wint de SoA, maar qua rammen en indruk wat mij betreft de Tournament. De 2 at once cakes en de vele salvo’s maken echt wel indruk.

Uitgaande van de prijs van de Tournament (€220) en 288 schots zit je in verhouding op €149, dus de SoA is nog wat te duur met €195.

Tournament box is meer geweld, deze Shots of Anarchy bijzonderder effecten en daar betaal je verhoudingsgewijs ook een tik meer voor. Dus geweld vs schoonheid.

Ik zit Straatfilmpje van Mikosje te kijken en moet zeggen dat de effecten door te harde burst wat kapotslaan. Een dik spektakel is het wel, zeker finale.

Back
Bovenaan