Vuurwerkkoning
VWC lid
Wat een bak is dit! Megaboeketten en supertempo. Veel variatie en zeer dikke finale!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Terwijl juist het eerste deel het meest bijzonder en uniek isMijn vingers jeuken voor de hele box, twijfel nog sterk of ik het voor de kabinetsformatie aandurf, krijg je straks misschien gedoe voor de verkoper met terugbetalingen enzo.
Er zijn ook veel verkopers die aangeven dat geld terug net als afgelopen jaar gewoon goed mogelijk is. Als je twijfelt, mail ze gewoon en bestel daarna met een gerust hart.Terwijl juist het eerste deel het meest bijzonder en uniek isMijn vingers jeuken voor de hele box, twijfel nog sterk of ik het voor de kabinetsformatie aandurf, krijg je straks misschien gedoe voor de verkoper met terugbetalingen enzo.
Daarom koop ik ook nog niks.Dat geldt in principe voor elk vuurwerk wat je nu al koopt, toch?
Zie dat hij nu ook online komt onder de naam Pyro Rockstar. Deze is te zien in de nieuwe folder van Volt Fireworks.