Shots of Anarchy

Ontzettende topper inderdaad, heel goed in beeld gebracht ook. Gaat gelijk op de lijst, ontzettend gaaf!

Poh, wat een gigantische beuker. Wat gaat hij lekker los, enorme topper dit. Hij was besteld afgelopen jaar, hopelijk komt hij er dit jaar wel echt te staan.

Deze ook geschoten helaas stond ik veel te ver weg....
Ook gingen de laatste 3 cakes niet af van de laatste compound.
Maar dit jaar herkansing en komt deze er zeker weer!!
Me zwager stond dicht bij en toen kwam die veel dikker over!
Deze moet zeker op herkansing dit jaar. Wat komt deze dik over op bovenstaande video’s.
Hierbij toch mijn film ondanks de fail.

Ik zie bij vuurwerkoutlet een cakebox voorbij komen die ik zelf nog niet eerder heb gezien; "The Legend" 144 shots. Blijkt gewoon het tweede deel van de Shots of Anarchy te zijn. Wellicht interessant voor de mensen die de Shots of Anarchy erbij willen, maar hem te duur vinden. Voor de helft van de prijs heb je dan het tweede deel van de box :thumbup:

Terwijl juist het eerste deel het meest bijzonder en uniek is :D Mijn vingers jeuken voor de hele box, twijfel nog sterk of ik het voor de kabinetsformatie aandurf, krijg je straks misschien gedoe voor de verkoper met terugbetalingen enzo.

Terwijl juist het eerste deel het meest bijzonder en uniek is :D Mijn vingers jeuken voor de hele box, twijfel nog sterk of ik het voor de kabinetsformatie aandurf, krijg je straks misschien gedoe voor de verkoper met terugbetalingen enzo.

Dat geldt in principe voor elk vuurwerk wat je nu al koopt, toch?

Er zijn ook veel verkopers die aangeven dat geld terug net als afgelopen jaar gewoon goed mogelijk is. Als je twijfelt, mail ze gewoon en bestel daarna met een gerust hart.

Zie dat hij nu ook online komt onder de naam Pyro Rockstar. Deze is te zien in de nieuwe folder van Volt Fireworks.

Back
Bovenaan