Janniekske
VWC lid
Pracht bak vind ik het zo ook film. In de uitverkoop of freak is de prijs best de doen. Zitten erg mooie uitwerkingen in, mooie kleuren combo's en tenslotte mooi gevarrieerd!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
2 filmpjes gevonden van deze topper!
FILM 2
Hoe mooi ook, hier komt deze gewoon niet op de lijst vanwege het onderstaande wat ik eerder in dit topic geschreven heb. Principe kwestie.
Hopelijk voor de wel geïnteresseerden, hebben jullie wat aan de films
Shit... ja... gewoon Shit! Ik zal maar meteen zeggen dat ik een man van mijn woord ben, maar... ik heb de Shots of Anarchy zojuist besteld
Oké ik ben jullie sowieso (en mijzelf ) een uitleg verontschuldigd, dus daar komt i:
Ik hou zelf erg van het effect crackling en met name crackling chrysantium, waardoor dat komt heb ik geen idee... maar het brengt een bepaald gevoel in mij naar boven die ik niet kan omschrijven. Genieten van vuurwerk doe ik met volle teugen, maar als er crackling bij komt... ben ik verkocht!
Ik had dan ook gelijk de `Transbomber Champion Edition` op het oog, een cakebox met maar liefst 288shots (dan wel in 25mm), met veel afwisseling en vooral veel crackling. De (freak)prijs... uitstekend! Bestellen maar!!!
...of toch niet...
Het probleem... De Shots of Anarchy! Voor een kleine €30 meer kan ik ook een pracht box in huis halen met, net zoals bij de Pyro+Papel, effecten van TOP kwaliteit waarbij je bij elk schot, elk salvo of flink salvo (want die zitten er ook in) gewoon dik kan genieten van pure kwaliteit. De prijs... ik blijf erbij!!! principieel te hoog! Ik ga er verder geen woorden aan vuil maken, maar ik blijf bij wat ik geschreven heb; post #19.
Maar eenmaal op de (freak)prijs van de Transbomber Champion Edition en een kleine €30 meer... Het is de Shots of Anarchy geworden en die gaat mooi als afsluiter van oudjaarsavond 2020 de lucht in. De buren zullen blij zijn
Het bovenstaande filmpje heeft mij trouwens kunnen overtuigen en mijn film zal ook volgen
Hier hetzelfde Richardus! Komt echt zeer goed over op dat filmpje. Ben bijna in staat hem te bestellen, eerst nog een paar keer bekijken .
Manman, wat is dit toch een fantastische bak! Prijzen voor deze blokken zijn erg pittig, maar als ik deze ergens kan scoren rond de 200, komt hij in de straat te staan. Echt een duidelijk opgebouwde show en niet zo maar 2 144s blokken aan elkaar geknoopt. Dank voor alle fantastische films hierboven, is de beste reclame voor dit topblok!