Shots of Anarchy

Anders, maar toch ook een prima bak hoor, mag iets meer tempo, met name aan het begin.
Toch onder de indruk van wat VOLT! allemaal brengt.

Dames en heren,

Ik zou zeggen maak kennis met de Shots of Anarchy batch 2020;

*02:00 & 02:07

*00:01 & 00:08

Hoe ik erop kom dat dit batch 2020 is? Simpel. De cakebox "The Legend" is geïntroduceerd in 2020 en daar hebben we filmpjes van op het forum. De cakebox "The Legend" is eigenlijk het tweede deel van de Shots of Anarchy zoals genoemd in post #91.

Uitgaande dat de Legend cakebox dus 2020 batch is (gezien deze geïntroduceerd is in 2020). Is het enige wat afwijkt bij de Legend, in tegenstelling tot de eerste versie van de Shots of Anarchy (batch 2019), de crackling sterren bij (*). Die lijken veranderd te zijn in een soort crackling staarten.
In het tweede filmpje lijkt de chry crackling ook iets compacter te zijn geworden, maar in het filmpje van "Originallover" lijkt dit weer niet het geval te zijn.

Ofwel de 2020 versie is ook weer dikke prima! Over het algemeen is alles wel hetzelfde :thumbup:

Na lang wikken en wegen over een dubbele compound toch voor deze gegaan. De opbouw in deze box is domweg briljant, meerdere alternatieven bekeken maar kwam toch steeds bij deze terug. Zelfs in de freak wat overpriced voor twee 25mm bakken, maar oh wat kijk ik er naar uit deze te schieten.

Heb twee niieuwe filmpjes kunnen vinden :) Ondanks het om een andere cakebox gaat, gaat het hier wel om het tweede deel van de Shots of Anarchy. Dit is ook meteen wat je in de straat kunt verwachten!

Wat top bak is dit zo op de filmpjes.

Loopt deze standaard zo strak door? Er zit haast geen vertraging tussen de losse cakes zo lijkt het.

Prachtige box. Alleen stopte hij precies halverwege bij mij.
Nadat ik hem bij lont 2 had aangestoken (andere kant van de box) ging de rest.

Had ik deze vooraf moeten doorlonten? :bonk:

Naar deze box ben ik toch ook wel heel erg benieuwd. Staat hoog op de wensenlijst!

Had deze ook nog op film oud en nieuw 2020-21. Met vonkoverslag mocht de pret niet drukken,het is gewoon een kneiters blok.

Dikke chaos Tatanka, maar daar hoort er met oud en nieuw bij. Wat een dikke box zo, heeft echt alles in huis. Die moet eens hier in de straat staan te blazen.

Ontzettend gave bak zo op film inderdaad. Die wil ik zeker eens in de straat hebben staan, dat stuk met vonkoverslag mogen ze wel in productie meenemen :p

Hoezo steken zoveel mensen die beide boxen verkeerd om af, ritme (ook zonder overslag) heeft toch duidelijk nadruk op 2e deel, jammer is dat. Ik zit aldoor te wachten op die unieke multicolor palms, komen ze aldoor halverwege pas en kakt de boel in. Wel iets om scherp op te zien dus, me dunkt.

Dank voor de films trouwens :D ik blijf het een prachtige topbak vinden maar vrees dat met de komende prijzen (áls we mogen) deze nog verder buiten m'n financiële bereik valt dan voorheen.

Kon het niet laten. Deze ook dit jaar weer besteld :D

Voor 219 bij de lokale dealer.

Laatst bewerkt:
Het valt me trouwens op dat op de site van VWT deze box niet meer te vinden is.
Sowieso nog maar weinig HFF. Zou jammer zijn als deze box en het label verdwijnt.

Het valt me trouwens op dat op de site van VWT deze box niet meer te vinden is.
Sowieso nog maar weinig HFF. Zou jammer zijn als deze box en het label verdwijnt.

Dit is een van de weinige nederlandse boxen die helemaal niks toegeeft op de Funke's of Surex boxen in deze wereld. Zelfs als we weten dat NL boxen net wat minder mogen dan die twee buitenlandse merken.

Ik heb deze ook besteld terwijl ik niet heel erg fan ben van l-shape. Wat ik me heel erg afvraag is hoe ze het hier zo goed voor mekaar hebben en het bij zo'n the Joker en Pyro en Papel waar je meer mogelijkheden hebt zo vergallen. In elk geval wat mij betreft. Deze box heeft een heel goede opbouw en een einde waarvan menigeen dacht dat die zo nooit door de keuring zou komen. Dus wel!

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan