Shots of Anarchy

Ik overwoog deze om op de lijst te zetten want op de filmpjes is echt een box om van te smullen vind ik, maar die prijs snap ik niet...

De Shots of Anarchy is eigenlijk bij wijze van spreken 2x een "Code Red" (2x 144sh in 25mm met een kruitgewicht van 2000gr).
Voor de Code Red betaal je €100,- (decemberprijs) en voor deze €288,-...

Dan zou deze met een hele simpele berekening toch gewoon €200,- horen te kosten (in december nog wel)? Ik begrijp dat de één meer schoten heeft, groter is, meer ruimte kost voor importeur en winkelier, maar het prijsverschil is dermate hoog dat ik deze principieel niet op de lijst zet.

Hieruit blijkt ook wel dat de "Shots of Anarchy" eigenlijk wel minder zou moeten kosten, want met één groot product zou je eigenlijk goedkoper uit moeten zijn dan met 5 minder grote producten.
Goed punt. We betalen zelfs nu voor een 25mm box eigenlijk niet meer dan €100, Zie ik deze toch voor 275-340 aangeboden worden, absurd eigenlijk.

Richardus klopt met de afgelopen jaren prijzen zijn fors gestegen maar dit blok in de aanbieding 230 tot 275 is heel netjes heb m zelf ook dit jaar het zelfde kan je ook over de triple x zeggen had die ook graag voor 175 euro willen hebben is dit jaar ook 300 heb toch voor een ramblok gekozen met veel variatie.

Het valt me trouwens op dat op de site van VWT deze box niet meer te vinden is.
Sowieso nog maar weinig HFF. Zou jammer zijn als deze box en het label verdwijnt.
Dubbele compounds gaan eruit.

Eerste (mooiste) deel is dus niet los in omlabeling te koop, enkel tweede?

Dat zullen ze wel creatief oplossen door gewoon een Shots of Anarchy A en een Shots of Anarchy B assortiment te maken.

Ja ik was ook zoekende naar wat dit nu precies inhoud. Straks moet je dan gewoon twee delen kopen om een totale box te hebben.

Zie ook bij een aantal webshops staan dat dubbele compounds ook al los worden geleverd ivm het gewicht. Deze dan ook met twee personen moet worden opgehaald.

Ja ik was ook zoekende naar wat dit nu precies inhoud. Straks moet je dan gewoon twee delen kopen om een totale box te hebben.

Zie ook bij een aantal webshops staan dat dubbele compounds ook al los worden geleverd ivm het gewicht. Deze dan ook met twee personen moet worden opgehaald.

Aangezien ik richting de 170 kg weeg, zit dat wel goed

Ik kreeg de Triple X ook al in twee losse delen mee. Een deel 1700 gram en het andere wat meer? Was batch 2022. Ik zie geen problemen verder.

Deze kost volgens mij 230 euro inderdaad in de actie. Het tweede deel wordt volgens mij los onder een andere naam verkocht (The LEgend?) maar die is toch ook duurder dan 100 euro? Ik dacht wel 110-120 euro. Tenzij ik me vergis. Dan zit je toch al snel aan 240 euro. Ik vind die prijs helemaal niet zo verkeerd.

Goeiedag 3 stuks tegelijk. Dat klapt er wel op zeg!

Spektakel zeker. Maar naar mijn mening toch zonde.
Deze compound redt zich prima stand alone.
Er zit nogal wat variatie in de duur tussen de salvo’s dus hij gaat nooit echt parallel.
Dat zou met name aan het einde wel vet zijn geweest (3x 25 shots)

Filmpje van Kevin Kefke Pyroworks

Het is een erg goede compound, maar die wind he. Dit jaar kopen we niet veel vuurwerk hebben we besloten, maar wat we kopen zullen knalcakes zijn. Blitzrum, Colour Thunder, misschien wat andere knalbakken. Want we hebben afgelopen jaar toch heel veel heel mooie bakken in rook op zien gaan door die wind. Deze komt ook natuurlijk helemaal niet tot volle bloei.

Staat al lang op de lijst misschien toch nog maar halen. Iemand deze nog tegengekomen in Zuiden des Lands? Beste prijs die ik zover zag was 275

Back
Bovenaan