Secret Salute

En nog een film van deze cake, twee stuks tegelijk bij Vechtweelde in Maarssen:

http://www.youtube.com/watch?v=10j0_yPoJuA

WAT een dreunen! :D Echt geweldige knallen komen hier vanaf! De hardste dreunen van de avond, wat mij betreft. De crackling stoort mij totaal niet. Vechtweelde heeft hem voor de ongelooflijke prijs van €24,95 te koop staan. Een ongelooflijk lage prijs! Dat is ie dik waard!

Ik zit hier nog een beetje over te twijfelen..

Zou ik deze per 2 doen of per 4? Heb ze nog niet op een demo gezien.

Voor de zekerheid maar 6 besteld, wat een heerlijke knalbatterij is dit! Voor mij de nieuwe topper (der knalbatterijen) van 2011. De combinatie tussen knallen en crackling lijkt mij heerlijk. Heb hem zelf ook nog niet meegemaakt maar ik durf de gok wel aan na deze positieve reacties. Denk dat hij bij Rubro zelf ook wel eens hard wil gaan lopen dus raad ik iedereen aan om ze gewoon te bestellen om teleurstelling te voorkomen.

Ik heb hem nu al twee keer gezien, maar hij blijft mij verbazen hoor!
Deze cake zit echt gewoon erg goed in elkaar vind ik :D
Zelf ga ik hem denk ik wel per 4 schieten...dus Acyrus... :wink:

Mijn bestellingen zijn al de deur uit, maar ik twijfel om deze toch nog even op de verkoop dagen op te pikken. Ik heb hem helaas nog niet live mogen aanschouwen en door de ruime keus van nu twijfel ik enorm.

Ik heb die over de streeptrekker nog niet gehad:D

ik zou zeggen, pak een keer een demo mee als je kunt waar deze wordt geschoten....dan heb je hem wel te pakken die overdestreeptrekkert :p

Wat een heerlijke rambak is dit toch. Voor mij is de crackling echt een goede toevoeging!

pict0010x.jpg

pict0011p.jpg
[/IMG]

Ik weet niet helemaal of het zo is, maar hoorde gisteren verhalen dat de voorraad secret salute ook heel erg had gaat. Misschien dat Wim dit kan bevestigen? Dus mochten de mensen nog de secret salute willen bestellen, ik zou snel zijn zodat je niet wordt teleurgesteld! :D

Ik ben blij dat ik al een zevental van deze prachtbakken besteld heb. Ik heb ze zelf nog niet live gezien, maar door de goede reactie's hier toch maar besloten om er 7 van te bestellen:). Ik ga er een gebruiken voor om 10uur, eentje voor gewoon los te schieten na twaalfen. En 5 voor mijn finale projectje die er zo uit moet komen te zien: eerst 1x de Treasure Island van bon dan 3x de Treasure Island in W-shape en vervolgens 5x de secret salute erachteraan (allemaal tegelijk) wordt naar mijn idee een super finale! alleen om alvast een plateau te maken moet ik even de afmeting weten van de Secret Salute. Want die heb ik namelijk nog nergens kunnen vinden. naar mijn idee was hij iets van 15 bij 25cm, maar dat weet ik niet zeker.

Ik weet niet helemaal of het zo is, maar hoorde gisteren verhalen dat de voorraad secret salute ook heel erg had gaat. Misschien dat Wim dit kan bevestigen? Dus mochten de mensen nog de secret salute willen bestellen, ik zou snel zijn zodat je niet wordt teleurgesteld! :D

Het klopt inderdaad dat de secret salute ook hard gaat.
Hij is nog niet uitverkocht, maar ik zal er inderdaad wel snel bij zijn mocht je deze cake willen hebben.

Ik was zelf ook verbaas over hoe goed deze bak presteerde, de salutes waren gewoon top en de crackling voegt wel wat aan het geweld toe maar ook aan de schooheid van het blok.

Ben ik blij dat ik deze super cake 6x heb besteld.. Wou het eerst niet doen maar al die goede reactie's en filmpje's heb ik het toch gedaan... Heb deze Secret Salute nog niet live gezien maar dat komt 31 dec helemaal goed weet het zeker !!! :D:D:D

Je ziet beste bestellingen voorbij komen zeg.
Ben zeer benieuwd wie het filmpje maakt met de meeste.

Ik heb deze helaas nog niet besteld, echter moet hij wel in de collectie komen dus het is te hopen dat deze nog verkrijgbaar is in de losse verkoop want wat een bak zeg!

Ik ga deze ook verwerken in mijn finale projectje met 5x de secret salute, dat moet wel mooi worden:)! Daarnaast heb ik hem nog twee keer besteld namelijk een voor om 10uur en een voor gewoon los te schieten om 12uur.

Als iemand de maat van deze cake nog willen weten:
LxBxH= 22,8x15x12,5cm. Met dank aan Eekhoff vuurwerk te Nijmegen.

Heb geluk dat ik ze nog heb kunnen krijgen.Want in die winkel waren ze ook net uitverkocht toch nog 2 gescoord.:D

gelukkig heb ik er ook 2. Ik weet nog goed het eerste jaar met de Silver salutes. Ging ook zo snel. Nog even en dan gaan ze de lucht in.

Back
Bovenaan