Secret Salute

Jammer dat ik er maar 1 had, samen met een fire emblem afgestoken na de silver salute. Wat een geweld, hij gaat maar door!

Volgend jaar minimaal 3!

Laatst bewerkt:
Ik heb deze ook mogen aanschouwen, en wat komen er een klappen van af!
Er zat een mooi tempo in, en de crackling maakt het af:D

Volgend jaar wil ik hem zeker in mijn collectie, dit jaar was ie helaas uitverkocht.

heerlijk echt niet normaal, beste nieuwkomer voor mij, crackling tot aan de grond, en klappen harder dan de silver salute in mijn ogen en oren !! volgens jaar minstens een kartonnetje !!

Echt een superbak! Harde dreunen en flinke cracklingwolken, hij gaat maar door! Had er dit jaar 4 doorgelont in W-shape...allemaal tegelijk de lucht in, wat een geweld! :D

Ja superbak dit, wat een geweld. Had 'm 6x in m'n finale zitten.
filmpje:

Skip naar 2:15 of KLIK HIER
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Wel samen met een paar fluitbakjes geschoten, dus als het filmpje hier niet thuis hoort haal ik 'm wel weg, maar volgens mij geeft 't wel mooi weer wat een geweld er vanaf komt:p

Wat een topblokje zeg! Had hem voor een hele scherpe prijs, dus heb er drie afgestoken. Eentje zat in het 10 uur project, een ander los afgestoken om zes uur 's avonds en nog een andere gecombineerd met een crackling cake uit het Buurtassortiment. Wat een geweld, iedereen was onder de indruk :)

Heerlijke bak zeg! Sommigen schrokken wel van de laag dwarrelende crackling, maar geen spannende dingen gebeurd hoor!

Met deze cake om 12 uur begonnen. Nou de buurt wist dat het 2012 was hoor. GE-WEL-DIG. Knallen zijn keihard en het effect overweldigend. :shocked::handsup:

Tja wat een bak zeg.

Absoluut het beste product van 2011 vind ik. Er komt gewoon zoveel geweld uit. Die salutes gecombineerd met siereffecten is een leuk idee. Echt een blok van grote klasse.

Deze was echt super! De beste nieuwkomer van 2011. Ik had er zeven van en als ze aan het einde van het jaar weer voor 20 euro hier te koop zijn worden het er zeker meer:p.

eentje had ik voor om 10 uur en dat was zeker een lekker begin:
(HD)
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ik had hem ook nog 5x in mijn finale verwerkt en dat was echt een geweldig succes:) het filmpje hiervan komt binnenkort ook hier te staan.

1 blok geweld dit.
Wat een cake, niet normaal meer.
Puur geweld en genot om hier naar te kijken.
Niets meer aan doen Rubro, dit is echt een cake met een dikke 10 +.

Wat een geweldige cake zeg, wat mij betreft de beste van Nederland op dit moment.

Eerste wat ik afstak na 00.00 2x. In de buurt geloofden ze niet dat dit legaal vuurwerk was :)

Hierbij ook m'n filmpjes van de Secret salute

1 x Secret Salute ( in de vooravond ) dat was al een geweld.
+ YouTube Video

6 x Secret Salute ( Als afsluiter om 1.00 uur ) wat een bak met geweld , grond stond te trillen en overal was crackling te zien :D
+ YouTube Video

ik had er 3 , maar wat een geweld zeg, het was ook nog eens lucht vullend zo met die cracling erbij, ronduit de topper van de avnond, volgend jaar zekers weer op mijn lijstje, samen met de nieuwe producten van de heavy legend serie een echte aanwinst

Back
Bovenaan