Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
heerlijk echt niet normaal, beste nieuwkomer voor mij, crackling tot aan de grond, en klappen harder dan de silver salute in mijn ogen en oren !! volgens jaar minstens een kartonnetje !!
Echt een superbak! Harde dreunen en flinke cracklingwolken, hij gaat maar door! Had er dit jaar 4 doorgelont in W-shape...allemaal tegelijk de lucht in, wat een geweld!
Wel samen met een paar fluitbakjes geschoten, dus als het filmpje hier niet thuis hoort haal ik 'm wel weg, maar volgens mij geeft 't wel mooi weer wat een geweld er vanaf komt
Wat een topblokje zeg! Had hem voor een hele scherpe prijs, dus heb er drie afgestoken. Eentje zat in het 10 uur project, een ander los afgestoken om zes uur 's avonds en nog een andere gecombineerd met een crackling cake uit het Buurtassortiment. Wat een geweld, iedereen was onder de indruk
Absoluut het beste product van 2011 vind ik. Er komt gewoon zoveel geweld uit. Die salutes gecombineerd met siereffecten is een leuk idee. Echt een blok van grote klasse.
Deze was echt super! De beste nieuwkomer van 2011. Ik had er zeven van en als ze aan het einde van het jaar weer voor 20 euro hier te koop zijn worden het er zeker meer.
eentje had ik voor om 10 uur en dat was zeker een lekker begin:
(HD)
1 blok geweld dit.
Wat een cake, niet normaal meer.
Puur geweld en genot om hier naar te kijken.
Niets meer aan doen Rubro, dit is echt een cake met een dikke 10 +.
ik had er 3 , maar wat een geweld zeg, het was ook nog eens lucht vullend zo met die cracling erbij, ronduit de topper van de avnond, volgend jaar zekers weer op mijn lijstje, samen met de nieuwe producten van de heavy legend serie een echte aanwinst