Secret Salute

Wat een beukbak zeg.
Verschillende keren voorbij zien komen vandaag. O.a. in de terinkherrieshow van de FPM heren.

Meesterlijk beuken zeg. Per schot misschien wel krachtiger dan de silver salute.

Overdag afgestoken,in mijn oren,heerlijke cake! Flinke dreunen,met mooie crackling wolk. Wat een geweld,volgend jaar weer!

Laatst bewerkt:
GRUWELIJKE POT!!

Ik sloot hier mee af. Had er maar 1, maar wat een spektakel. Mooiste pot die ik ooit heb gehad! Al helemaal voor de prijs (hier 20,00). Volgend jaar minimaal 2 van deze bakken!

Dit was de start cake van mijn finale project. Wat een topper. Goede burst met lekker harde crackling (vooral de mine!)

Lekkah, lekkah, lekkaaaaahhhhhhhhh, wat een heeeerlijke bak. Lekkere doffe salutes met een saus van overheerlijke crackling. Wanneer u dit serveert met 4 stuks op 1 bord, bent u helemaal de BOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jammer dat het niet door ging om bij orthen te bestellen, dan had ik hiervan een karton gehaald. Zou deze toch echt graag in mijn straat hebben gehad gister, maar misschien iets voor volgend jaar..:)

Wat een bak die een berg geweld oplevert. Dit is in mijn ogen zeker de topper van 2011! Zo een overweldigende knalcake heb ik nog niet gehad, echt super!

Hier ook niks dan lof voor deze cake. Wat een geweldenaar. De hele buurt stond te juichen toen die voorbij was. Heerlijk! Het is gewoon geen moment rustig in de lucht bij deze cake. Constant crackling en keiharde dreunen. Mooimooimooi!

Ik ben benieuwd wie deze cake gaat overtreffen. Wat moet dat wel niet voor cake worden zeg! Ik zeg, Succes Wolff!!

Hier ook niks dan lof voor deze cake. Wat een geweldenaar. De hele buurt stond te juichen toen die voorbij was. Heerlijk! Het is gewoon geen moment rustig in de lucht bij deze cake. Constant crackling en keiharde dreunen. Mooimooimooi!

Ik ben benieuwd wie deze cake gaat overtreffen. Wat moet dat wel niet voor cake worden zeg! Ik zeg, Succes Wolff!!

Als ie zo goed is zoals iedereen zegt, ben ik al tevrede hoor! Hoeft niet altijd maar net verbeterd te worden. :)

Als ie zo goed is zoals iedereen zegt, ben ik al tevrede hoor! Hoeft niet altijd maar net verbeterd te worden. :)

Uiteraard ben ik ook tevreden. Maar ik verwacht wel dat Wolff een poging gaat doen om de hardste cake weer in hun assortiment te hebben. En tja.. we willen toch allemaal meer? :wink:

Back
Bovenaan