Secret Salute

Bij mijn ene dealer kon ik er inderdaad voor €40 aankomen maar vandaag de folder van een andere rubro dealer in de bus gekregen en dat was echt geweldig wat ik daar zag:) namelijk €20 per cake dus een kartonnnetje komt zo toch wel heel dichtbij! man dat is echt niks voor zoeen geweldige cake moet nog even kijken hoe ik dat doe maar het is in ieder geval zeker dat het niet bij 1 secret salute blijft dit jaar:)

Crackling leek minder hard dan op de demo van Rubro, al was de omgeving daar bebouwd en stond het dichterbij. Hoe dan ook, ik vind hem echt de moeite waard, prima knallen en crackling toch een leuke toevoeging, deze komt zeker op mijn lijstje! :D

Zo, die crackling is inderdaad een stuk slapper ineens. Valt voor mij dé reden weg om dit knalblok te verkiezen boven een andere. Zo vind ik de crackling meer storend dan toevoegend, zoals de felle crackling van de eerste film wel deed beloven.

Dat de crackling minder is maakt mij persoonlijk niet zoveel uit, de knal is toch waar het uiteindelijk het meeste om draait. Echt een topper, fijn dat het nog even bevestigd is.

Gefeliciteerd met deze topper Wim :D

Voor mij de beste knalcake van Nederland.
Heb gisteren 2 concurenten gezien, maar deze springt er voor mij echt boven uit.
Deze moet er komen.

We hebben gisteren kunnen vergelijken met de Silver Salute van Wolff, de Colorfull Thundertail van Bonfire en de Aftershock van Hardix

Ik eventjes blij dat ik er totaal 5 besteld heb! Was toch een gok nemen... Denk dat ik er 1 overdag afsteek en 's avonds 4 stuks tegelijk in V-shape, er zal dan vast en zeker wel een waar knal en crackling spektakel ontstaan!:D

Wat ben ik blij dat er weer wat meer zinvolle (en leesbare) informatie gepost wordt!
Ondanks dat ik deze demo heb gemist, ben ik wel weer wat verder geholpen in het maken van de juiste keuzes.
Bedankt voor jullie reviews en meningen jongens!

De gegevens wie zijn grootmoeder meeneemt naar welke demo, en aan welke kleur staart zijn hond daar te herkennen is, zijn naar mijn mening niet zo heel interessant, maar ik realiseer me dat dit niet voor iedereen zo zal zijn. Misschien word ik wat te oud....
Tóch wilde ik het even gezegd hebben.

Excuses voor het off-topic gaan.

Ik vind dit nu echt de beste knal cake van nederland. De silver salute knal wel iets harder maar de secred sulute is veel meer een spectakel. en die cracling is het super groot.

Moet zeggen crackling valt inderdaad wat slapjes uit !
Desalniettemin lijkt me dit nog steeds een gaaf knalblokje, knal komt
goed hard over samen met mooie grote crackling wolken.

hmmmm, deze is juist interessant voor mij vanwege de crackling die erbij zit, omdat ik al de colorful thunder tail/china salute 100/black thunder cake 100 heb , die allemaal wel een beetje verschillend zijn, maar deze vind ik toch wel apart genoeg om er nog 2 van bij te nemen, ook omdat hij zo te horen van de filmpjes een beste knal geeft

Ik heb hem een vrijdag in Nijverdal gezien in de demo van valk. En ik moet zeggen een regelrechte topper hier weer van Rubro !! Echt gigantisch grote Crackling boeketen in mijn ogen ook heerlijke burstknallen. In 1 woord fantastisch
En dat voor een spotprijs (vind ik) € 25,- bij valk nou 2 stuks komen er sowieso in m'n finale.

Beste freaks,
Dit is dus gewoon productie 2011 wat jullie gezien hebben, ik kan nu al zeggen er is weer een run gaande, dus langs deze weg, en dat is geen verkoop geintje wil je hem!!! bestel hem.
We hebben veel, heel veel, maar onze voorraad is niet onbeperkt.

Gr Wim Rubro Vuurwerk Nederland

Ik denk ook dat dit een hardloper gaat worden.Erg goede cake voor een super prijs bij de meeste winkels.:D

De advies prijs voor een winkelier is 39,95.
Dat sommige(veel) winkeliers hier onder gaan zitten is hun keuze.
Maar de meeste winkeliers die ze goedkoper aan bieden zijn vaak ook de bekendere winkels van her forum.
De plaatselijke winkel hier bied hem voor 39,95 aan, want de mensen die gewoon een winkel in duiken en een paar cakes kopen weten niet dat er een paar kilometer verder dezelfde cake 10 euro goedkoper is.

Ik vindt het juist mooi om te zien, want ik betaal liever dat tientje minder dan de volle mep:wink:.

Back
Bovenaan