Secret Salute

Filmpje van Stefanovic, als hij het niet goed vind, haal ik deze weg

movie

Hij blijkt even hard, misschien wel harder, te gaan dan de silver salute.

Hij haalt het niveau van de SS makkelijk. Wat een geweld zich, heerlijk die salutes in combinatie met crackling.
In het echie inderderdaad 10 keer meer geweld dan op film, zeker met drie tegelijk :) Absoluut één van de vele must-haves.

Wat een klasse bak wat een geweld als je deze live ziet
bij mij kan door de silver salute een streep door

Wat een bak klereherrie zeg. Prachtig!

Jammer dat ik afgelopen jaar de crackling en salute effecten al erg veel in mijn collectie bleek te hebben en juist dit jaar op zoek ga naar flink wat kleur. Maar dit is zeker een lekker bakje hoor. Gezien mijn zoektocht naar kleur is dit voor mij persoonlijk een twijfelgeval.

Maar dat staat absoluut los van het product zelf, want het product komt erg goed over!

:bye:

Echt een topper! Vooralsnog vind ik hem beter dan de SS. Wat een bak herrie, heerlijk! Goede crackling en snoeiharde salutes. Deze komt zeker meerdere malen in de collectie.

Hey hoor mezelf op het filmpje van Pyroguy. Mijn reactie ohohohoh,:p Mijn mening,is ook dat die de silver salute,er uit knalt. Wat een geweld,komt er uit deze heftige cake!

Laatst bewerkt:
Ik vind het zeker een mooie bak!! crackling stoort verder niet en doet ook niets af aan de mooie salutes! goed gedaan! deze ga ik zeker nog live bekijken! heb al een karton ss besteld....misschien nog te vroeg? haha

Sowieso kun je dit nog niet met 100% zekerheid zeggen. Niemand heeft de silver salute op de zelfde plek als waar de secret salute gister werd geschoten tegelijk na elkaar gehoord... Dan pas kun je beoordelen wie de winnaar is, nog steeds de silver salute of nu toch een nieuwe hardere knalcake, de secret salute!

Sowieso vind ik dat deze cake niet echt vergelijkbaar is met de silver salute, dit omdat de secret salute er ook nog heel wat crackling bij heeft. Dat maakt deze cake echt uniek en blijkbaar klapt die ook nog erg lekker dus zit het helemaal goed met deze cake!:)

de secret salute staat op 39,95.....echter is dit een cake die de winkelier vrij staat om er iets qua prijs in te doen. Deze cake zal dus zeker goedkoper worden aangeboden. :D

Vond deze de SS niet eruit knallen, hij evenaart wel de SS!:) Maar wat killerdome ook zegt, het ligt wel aan de omstandigheden. Hij is in elk geval wel ontzettend dik!:) Had liever alleen een ti-boekketje gehad, maar bij deze cake past het wel in het geheel:)

Ik ben echt verliefd op deze bak zeg.
Wat een rake klappen deelt dit ding uit.
Mines,salutes en crackling.
Ik weet in iedergeval welke importeur mij van een finale voorziet dit jaar
Bedankt voor de filmpjes.

De films zien er goed uit. Alleen jammer dat bij demo's meerdere cakes worden geschoten. Maar aan de reacties te horen van mensen is deze wel te vergelijken met de silver salute. Nu maar hopen dat er een Rubro dealer in de buurt komt.

Ik was eerst sceptisch maar ben nu heel wat milder. Ik vind het tempo van opeenvolging van de crackling mine, salute en crackling boeket perfect getimed. Wel vraag ik me nog af hoe het per stuk gaat klinken. Want volgens mij schiet hij in het begin per 1 shot, en aan het eind in salvo van 3? Per shot vraag ik me af of het wel vet genoeg is namelijk, vooral omdat het crackling boeket dan misschien juist nog wat agressiever had gemogen, zoiets als de mine.
Daarbij de prijs: voor €20 komt 'ie d'r in (voor 10u :p ) voor €40 laat ik 'm staan. Daar tussenin wordt het twijfelen :p

Laatst bewerkt:
ik vind het een gave bak, of hij nou 20 of 40 euro word, er komt er zoieso wel 1tje bij!!, toppertje rubro!!

Back
Bovenaan