Screaming Salute

RF JEROEN

VWC lid
Artikelnummer: RFC141118
Artikelnaam: Screaming Salute
Bruto Gewicht: 2025 gram
Netto Kruitgewicht: 481,5 gram
Aantal Schoten: 45
Karton inhoud: 8/1
Effectomschrijving: whistling tail to salute with silver star
Tijdsduur: volgt
Stijghoogte: volgt
Richtprijs: €36,50

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

VuurwerkQR413.png
VuurwerkQR414.png

Vuurwerk presented by Royal Fireworks®

Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt Jeroen.

Gisteren deze film al bekeken, wat een geweldige bak! Prijs erbij is vergeleken met andere 500 grammers ook aan de lage kant. Ik denk dat we deze aan het eind van het jaar bij velen fanaten nog terug gaan vinden!

Het zal ook eens niet Marschel :p

Maar eigenlijk ben ik bang dat het bij mij ook zo zal zijn :D
Eens kijken of het een heel karton wordt..ik voel een projectje opkomen :angel:

Geweldig dit! Prachtig stukkie vuurwerk. Op het eerste gezicht heeft het echt alles,mine,whistling, ti-boeket en een goeie knal(op t filmpje dan). Heerlijk!

Zo dan, een product waar velen al langere tijd op wachten volgens mij! Nu dus gewoon te koop:)

Ook is het overigens een heerlijke, schappelijke prijs! Ben benieuwd hoe deze cake zal presteren op de demo in oktober.

Ben erg benieuwd hoe deze in het echt klinkt. Het is een erg origineel product met ook hier weer de mooie blauwe mines! Deze heb ik in ieder geval op mijn lijstje staan :)
En wat Killerdome al zei, een hele schappelijke prijs. Had echt een hogere prijs verwacht! :)

Wat en heerlijk cake zeg.
Geweldig dat deze nu op de markt is.
Deze zal en moet ik hebben.
Zoals gezegd, perfecte opening voor 10:00.
Prijs vind ik ook uitstekend.

Ik zie al een heel leuk 10:00 projectje voor me. Geweldig om mensen (dit jaar op zaterdag) mee wakker te maken. :p

Oooh dit is er weer eentje voor de lijst! Ik blijf maar bijschrijven! :p

Inderdaad goeie prijs voor dit bakkie. Deze komt in de straat te staan hier. :D

Goed uitgevoerd, fluit en knal komen beide hard over, mine is ook een leuke toevoeging. Ook weer een kanshebber,door de fluit onderscheid hij zich van de rest, en dat is nu wel nodig met al die knalcakes op de Nederlandse markt.

Heerlijke bak dit, krijsen en knallen, irritatiefactortje. :p
Benieuwd hoe hij in het echt klinkt, de prijs vind ik het overwegen waard, die wil ik wel meemaken. :D

Back
Bovenaan