San Trifone

San Trifone heeft niet de impact van een groots festival zoals Fallas of Nuits de Feu.
Maar buiten het feit om heeft San Trifone zijn eigen charmes:
Schitterende italiaanse bommen, groot kaliber, prachtige kleuren etc,etc,
Het beleven van de show op zeer korte afstand waardoor je broekspijpen staan te wapperen
Het kunnen kijken naar de opbouw van de show op korte afstand.

Verder is Adelfia een klein plaatsje, maar kent wel een uitstekend restaurant.

Goed gesproken moontan,

EEN inderdaad EEN goed restaurant. stik man wat zal het daar dit jaar druk zijn (ooh dat was het al) mischien dat we als als grote groep de eigenaar kunnen overtuigen om om 7 uur open te gaan voor de hollandesie. Italianen vinden het normaal een uurtje wachten voor ze aan tafel kunnen....... duhhh

De volgende mededeling gaat mij van het hart:
Ik kan er dit jaar jammer genoeg niet bij zijn.
En ik vind dit vreselijk jammer.
Maar ik was zo druk met San Trifone bezig dat ik helemaal vergeten ben dat ik op 11 november 25 jaar getrouwd ben.
En die dag moet ik dus thuis zijn want de kinderen zijn iets aan het voorbereiden.
Nu ook blijkt dat er op de 10e november geen redelijke vlucht te boeken is, zou het inhouden dat ik alleen de 9e zou kunnen.
En dat is mij een beetje te gortig.
1 dag op en neer met vliegtuig voor een paar shows.

Jammer want ik had dit feest graag weer met jullie willen meemaken.
Dan in 2009 maar weer.

Daarom hoop ik ook dat jullie met mooie verhalen en leuke films thuiskomen
Ik wens jullie alvast in ieder geval heel veel plezier daar.

Laatst bewerkt:
Zo mensen ik ben er klaar voor!

Vandaag heb ik mijn high definition video camera binnen gekregen, de Canon HV30:

IMG_0498.jpg

Ik zal zoveel mogelijk mooie beelden proberen te maken en deze volgende week hier posten zowel fotos als videos mits ik ergens ruimte krijg zet ik ze in HD formaat online:)

Morgen ga ik nog een Raynox 6600 PRO HD groothoeklens + statief erbij halen en dan kan ik er tegenaan.

Heb er zin an!! Adelfia here we come:cool:

Silberblitz, Kruitsnuiver,Patrick en Cass:
IK wens jullie fijne dagen en mooi vuurwerk in Italie
Goede reis en een behouden thuiskomst

Laatst bewerkt:
Jongens, geniet van het geweld, de kleuren en elkaar. :wink:
Ik heb het vorig jaar mee mogen maken, een geweldige paar dagen met waanzinnig vuurwerk, ik ben jaloers op jullie haha.

Een goede reis en de groeten aan allemaal daar! :bye:

Krijg net wat sms berichten door van freaks
Freaks hebben met zijn allen geholpen aan de opbouw van de show van Romano.
Dat wil zeggen het laden van de bommen.
Voor de daylight shows van morgen staan er per show 1000 bommen klaar.
En de grote groep Nederlandse freaks zitten nu met zijn allen gezellig bij elkaar in het restaurantje in Adelfia.

Wish I was there too:rolleyes:

Leuk om te horen dat het er goed gaat! Ik ben rete benieuwd naar het foto en video materiaal wat mee deze kant op zal komen!

Laatst bewerkt:
Op de website van San Trifone staat de film on line van de show van gisteren.
F.Ili Romano
Gaat dat zien mensen, prachtige show en goede kwaliteit beelden

http://www.santrifone.it/index.php?option=com_docman&task=cat_view&gid=120&Itemid=120

Fred jij bent er ook altijd zo snel bij hé! Bedankt voor het posten.
Er komen echt prachtige bommen voor in deze show, super! Jammer dat ik er niet bij ben, want had deze show(s) ook wel mee willen maken.

Nog veel plezier gasten! (Mochten ze dit lezen:p)

Schitterende show was dit! Ben super jaloers. Het is daar prachtig weer met veel mooi vuurwerk, wat wil je nog meer :).

Back
Bovenaan