San Trifone

Vanmiddag het weer nog gechecked en het ziet er goed uit. 13 tm 15 graden en half bewolkt. Regen is er vooralsnog niet voorspeld dus hopelijk blijft dat ook zo. Dat het snachts koud zal zijn is zeker dus de dikke jassen kunnen mee.

WHOEOEOEOEOOE :bye:

Klopt, zaterdag kan het overdag oplopen tot rond de 18graden.
Prima voor halverwegen November dacht ik zo:)

Ik ben klaar om het kruit te snuiven in Italia:D

:bye:

Ja, gaat weer een gekkenhuis worden die paar dagen, zullen een hele bende freaks aanwezig zijn, wij met 4 man sterk. Gezellig praten dus, genieten van het vele en grandioze vuurwerk en een etentje was ook gepland meen ik bij de enige toko in de gehele omgeving. :wink:

Ik heb er zin in, een verzetje na weken van drukte kan ik wel gebruiken, dit is wel een perfect verzetje lijkt mij zo. :D

Zijn helaas weinig films van te vinden nog hoor... :sad:

We gaan het gezellig maken en als jullie zin hebben dan kunnen we een anchtje heerlijk discussieren onder het genot van een drankje bij ons appartement (Boederie) complex. Lekker eten gaan we zeker doen, heerlijk gewoon. Wat gaan wij genieten zeg.

We gaan het gezellig maken en als jullie zin hebben dan kunnen we een anchtje heerlijk discussieren onder het genot van een drankje bij ons appartement (Boederie) complex. Lekker eten gaan we zeker doen, heerlijk gewoon. Wat gaan wij genieten zeg.

Gaan we zeker doen Tony.
Wie gaan er allemaal van FPm eigenlijk?
Ik vermoed jijzelf :p, Vavoom en wie nog meer?

Van FPM Crew gaan: Vincent, Thomas, RNBakker(Rob), Hans (Sont)..
Van de mensen die wij kennen gaan: Biertje, Vavoom, Makkie58...

En nog een berg mensen die we kennen maar geen internet hebben zoals 3 Maltezers, een hoopje Duitsers en een echte VW Freak die erg veel weet over Italie en Spanje waar je heerlijk mee kan praten...

Word gezellig zoals altijd.

Van FPM Crew gaan: Vincent, Thomas, RNBakker(Rob), Hans (Sont)..
Van de mensen die wij kennen gaan: Biertje, Vavoom, Makkie58...

En nog een berg mensen die we kennen maar geen internet hebben zoals 3 Maltezers, een hoopje Duitsers en een echte VW Freak die erg veel weet over Italie en Spanje waar je heerlijk mee kan praten...

Word gezellig zoals altijd.

Leuk om jullie allen te ontmoeten daar.
Wordt zeker gezellig.
Heb er zin aan.
arrivederci

Wil iedereen die gaat hier even heeeeeel veel plezier wensen!!!
Geniet van het lekkere weekendje uit....
Spreek jullie snel weer en kijk uit naar de beelden!

Wil iedereen die gaat hier even heeeeeel veel plezier wensen!!!
Geniet van het lekkere weekendje uit....
Spreek jullie snel weer en kijk uit naar de beelden!

Dank je wel Daan.
Mocht er een internet verbinding zijn in het hotel waar we verblijven dan kom ik op het forum en laat jullie weten wat we gaan eten daar.
Jij ook een heel fijn weekeinde. Pas goed op jezelf.
Morgenvroeg om 05.00 uur staat Mattenfreak voor de deur.
Maandagavond tegen 21.00 uur weer thuis.
Forza Italia

Gaat helemaal goedkomen daar, de mannen van FPM staan vanavond al te genieten van de eerste shows. :wink:
Ben heel benieuwd, voor ons allen de eerste keer, zal een bijzondere ervaring wezen. :D

Tot maandag mensen! :bye:

Hehe Mike was tot 22.30 nog online dus ik denk dat hij morgen lekker moe in het vliegtuig gaat zitten (aangezien hij al om 5 uur bij Moontan moet zijn). Maar heel veel plezier jongens! Maak maar wat mooie beelden voor ons.

Alweer thuis?

Genoten van het spektakel?

Wij zijn net thuis en zijn even aan het bijkomen.

Wat een feest was het joh dit weekend, echt geweldig vuurwerk gezien, gehoord en gevoeld:)

Morgen zullen er verslagen van ons geplaatst worden, de fotos en video's komen uiteraard ook zo snel mogelijk:)

Wij zijn net thuis en zijn even aan het bijkomen.

Wat een feest was het joh dit weekend, echt geweldig vuurwerk gezien, gehoord en gevoeld:)

Morgen zullen er verslagen van ons geplaatst worden, de fotos en video's komen uiteraard ook zo snel mogelijk:)
Geweldig dat jullie het zo leuk hebbe gehad jongens super!!!
Ik kijk uit naar alle verhalen en beeldmateriaal!!!
Spreek jullie later :D

Net als Erik moe van de terugreis, maar zeer voldaan.
Een geweldige ervaring in het Italiaanse Adelfia.
Het Italiaanse vuurwerk heeft voor eens en voor altijd mijn hart gestolen.
In de paar dagen dat wij daar waren hebben we 6 daylightshows gezien en 7 avondshows. De shows zijn zoals bekend van een behoorlijk groot kaliber met volop salutes en meerslagenbommen, de bekende prachtige kleuren die je zelden te zien krijgt.
Maar San Trifone was ook het feest van de verbroedering, een gezellig samenzijn met freaks uit Nederland en Duitsland. Zo hebben we alle shows bijgewoond gezamenlijk met de freaks van FPM: Tony,Vinnie,SonT,Titan,Biertje,Vavoom.
Onder het genot van een sterk drankje en een hapje, bij een zelfgemaakt kampvuur. Want koud was het daar.
Kortom een geweldig feest, waarvan we zeker de komende dagen verslag gaan uitbrengen.

Was een fantastisch weekend, heb zeker genoten, prachtig vuurwerk, voldeed zelfs boven verwachtingen, maar ook de gezelligheid met elkaar maakt het tot een topweekend. Naast het vuurwerk is er geen hol te doen, moet je het dus zelf gezellig maken, maar dat is prima gelukt, ook lekker rustig aan kunnen doen.

Een compleet andere ervaring weer, een festival welke je een keer moet meemaken, maar ook eentje waarvan ikzelf niet ieder jaar weer zal gaan boeken. Als de tijd (dit was een weekend, top) en de financiën (kost geen drol in feite) voor jou te doen zijn, moet je het zeker niet laten, maar ieder jaar, nee, dan zou ik toch gaan voor een andere om ook die te ervaren. Het is niet te vergelijken met Fallas ofzo, maar het is wel enorm mooi vuurwerk, ben enorm blij dat ik dit heb mee mogen maken en nog in goed gezelschap ook. :D

Verslag komt later inderdaad, Erik heeft mooie foto's gemaakt, mijn films zal ik eens wat mooie stukken uit halen voor jullie, maar prik mij nog even niet op een dag. :wink:

hier vast een foto's van de crew met een 16 incher........

111007_bari0084.JPG

Grtz Patrick

Back
Bovenaan