San Trifone

Mooi om te zien dat er weer veel freaks heen gaan. Laat die films en foto's maar komen.

Nope.. woensdag vanaf Schiphol. Vliegen op Napels, niet ideaal want moeten daar nog een stukkie rijden maar de Italiaanse autostrada is goed te doen..
Hopen dat het weer een beetje meezit donderdag! Vandaag en morgen is er regen voorspeld dus dat wordt zoiezo weer modderpoten halen :D
Meeste mensen vertrekken denk dindsdag vanaf Eindhoven? Wij in ieder geval wel...
Tot dinsdag! :D

Ontzettend veel plezier heren, genieten daar. Neem veel beeld materiaal mee terug voor ons.
Een goede reis allemaal.

Nog 3 daagjes! Gaan we weer lekker knallen :D

Hier nog een stukje van de avondshow van Carmine Lieto, met een heerlijk crackling stuk in het begin.

Heerlijk! Geniet er maar goed van!
Deze staat ook nog steeds op mijn lijstje. Tot die tijd genieten van al het mooie beeldmateriaal wat jullie altijd weer met ons delen. Ben er erg benieuwd naar!

Wat een geweldige films weer hoor.
Heb al veel beelden bekeken, maar wat een dikke shows zijn er weer geschoten zeg.
Volgend jaar dan tog weer proberen er weer een keer bij te zijn.

Ik zie maar weinig beelden van de geweldige pyromusical van Bavaria :D
Ik ben overigens erg benieuwd of er een playlist is van de muziek die werd gedraaid gedurende de wachttijd?

Naar wat ik heb gehoord en gelezen zijn zelfs de reacties in die Heimat niet heel erg lovend :shocked:

Hahah, ja dat was drama het wachten op die pyromusical, de playlist bestond uit 3 a 4 nummers..... :bonk:

De show zelf was ook vrij dramatisch.. Ik heb hem wel gefilmd, zal hem binnenkort ff uploaden.

Hier wat beter spul van de showtjes na de musical. Miste alleen de eerste paar minuutjes door wat gedoe met mn cam. Kwamen erg mooie (grote) bommen voorbij in het showtje van Senatore Vincenzo

Back
Bovenaan