San Trifone

Spectaculo! :wink:
Top gemaakt hoor! Baal er nu extra van dat ik er niet bij was deze editie..helaas kon ik het niet bolwerken ivm mijn werk :sad:

Hierbij mijn beeld materiaal van San Trifone 2015 in Adelfia.
Ik heb super genoten en ga zeker weer terug volgend jaar!
De laatste dag show van 9-11 heb ik helaas niet gefilmd.
Geniet ervan!

Volgens mij duurt dat nog wel een tijd voordat de schieters bekend worden gemaakt.
Data zijn altijd hetzelfde.

Ik heb ook een stukje uit de hand gefilmd.. Vanaf 1 minuut 25 stonden we werkelijk in de Gouden Regen :bye: Dat was pas echt Kicken!

Zijn d'r al wat meer data's bekend? Hebben mensen op vwc adelfia geboekt voor november?
Ik hoor het graag, de 1 zegt dat het 8 november begint de ander de 10e

Zijn d'r al wat meer data's bekend? Hebben mensen op vwc adelfia geboekt voor november?
Ik hoor het graag, de 1 zegt dat het 8 november begint de ander de 10e

het begint 9 november, maar de meeste zullen pas 10 november er zijn, 10 november is ook de hoofddag met de meeste shows (10) , de 11e zijn er nof 2 shows , de 9e zijn er ook 2 shows

Dikke film chrissie81, enorm genieten.
Helaas nog maar 1 keer geweest, daar moet zeker verandering in komen.

pyromusical door Bavaria....dat zullen de italianen niet leuk vinden?

Het is de 1e keer in de 101 jarige traditie dat een niet Italiaans bedrijf hier schiet.
Overigens is dit op uitnodiging van de Italiaanse schieters, dus die vinden het niet erg. Hoe de Italiaanschen bevolking zelf hierover denkt laat ik even in het midden. :wink:
Bavaria zou eigenlijk vorig jaar al in Adelfia schieten maar dit is toen niet doorgegaan.

Back
Bovenaan