San Trifone

Camera + toebehoren --- CHECK
laptop --- CHECK
gezelligheid --- CHECK

Dit worden weer een paar geweldige dagen, zodra we terug zijn komen natuurlijk de foto's zo snel mogelijk online:)

Heerlijk filmpje trouwens alex, dit is precies zoals het er daar in zuid italie aan toe gaat. heerlijk:D

Oproep aan alle Adelfiagangers:

Ik wens jullie onwijs veel plezier in Adelfia, ik hoop op mooie dagen en natuurlijk mooie shows voor jullie.
De reis voor mij was al geboekt, edoch, prive omstandigheden (bij sommigen van jullie bekend) laten het mij absoluut niet toe om mee te gaan.

Goede reis en geniet ervan.

Heb inmiddels 2 berichten van Erik ontvangen, eergisteren hebben ze een prachtige show gezien waarbij in de finale de nodige bommetje over de grond vlogen, toch stond er een dikke 10" mooi op de foto haha. :bonk: Dat zou de show van de link hierboven moeten zijn, ik ga hem even downloaden. :D:p

Gisteren hebben ze op 15 meter afstand gestaan bij de bombe da tiro's haha, ze hebben wel even 2x moeten rennen voor het leven zeg maar, maar de ervaring was natuurlijk uniek! :D Die bombe da tiro's die tegen de grond sloegen, gingen gewoon een halve meter de grond in. :shocked:

Het is dus weer genieten daar, ben zeer benieuwd naar de foto's en films zeg! :D

Ja ben ook erg benieuwd naar de filmpjes, alleen als ik op de site op download klik gebeurt er niks. Iemand idee wat ik verkeerd doe? Of blokkeert mijn pc het?

Ja ben ook erg benieuwd naar de filmpjes, alleen als ik op de site op download klik gebeurt er niks. Iemand idee wat ik verkeerd doe? Of blokkeert mijn pc het?

Hier werkt het prima, prachtige show trouwens, weer die heerlijke bommen!
En inderdaad, de finale kent nogal een kleine ravage op de grond zeg, best even chaos. :p

Zo live vanuit Bari

Waren zeker wel vette shows, en inderdaad kwamen 2 Bomba di Tiros weer naar beneden helemaal intakt, dat was wel even rennen ja:D
Verder was het schietveld letterlijk een slagveld met de dag shows het hele veld stond dan ook letterlijk in vuur en vlam, niet meer normaal en dan ook nog steeds doorstoken he:p

Het s'avonds ook 4 mooie shows gezien met vele mooie bommen, en ook daar ging inderdaad het nodige op of net boven de grond in de finale:rolleyes:

Verder hebben we veel geluk gehad met het weer hier, we hebben 2 dagen toch wel goed weer gehad soms wat bewolking en wat koud maar verder geen regen tot integenstelling tot vandaag waar het wel behoorlijk wat heeft geregend en nog steeds.
Helaas is de kleine ''Fiat-Panda-Kratten'' show'tje daardoor niet doorgegaan.

We zijn net langs het schietveld in de rivierbedding gereden in het centrum van Bari, en integenstelling tot vorig jaar staan er dit jaar geen blokken maar enkel shells en candles dat is dan toch weer een kleine troost voor vandaag:sad::)

Verder heb ik alle avond shows ook heel goed gefilmt, deze zal ik publiceren als ik volgende week weer thuis ben.

Zo en morgen door naar Rotello:D

:bye:

Bombe da tiro Gabriele Vallefuoco Adelfia 2009

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Bombe da tiro fratelli Schiattarella Adelfia 2009

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Bombe da tiro Carlo Di Muoio Adelfia 2009

+ YouTube Video

Perongeluk dubbelpost, maar zeer apart filmpje...
Vooral die 8" cylindrisceh shell (zo op het oog). Dat is toch een statuta, die tot 4x toe 'salutes' afwerpt?

Ook dit was weer genieten tot en met:)
Heerlijke dagshows zijn er geschoten, echt weer staan genieten midden tussen de wijngaarden. De mooiste bomba da tiro's werden weer geschoten overdag, waar er dus 2 van niet goed gingen en compleet intakt weer naar beneden kwamen zetten, dat was schrikken en iedereen rende in paniek alle kanten op (inclusief de schieters).

De avond shows waren ook weer genieten en vond ze zelf beter als vorig jaar (minder chinees vuurwerk gezien volgens mij), ik heb in iedergeval meer staan genieten van de avondshows als vorig jaar. We stonden er ook met onze neuzen boven op, de sterren kwamen ons alle kanten voorbij vliegen:bonk:

Verder was het weer super gezellig met de mensen die er waren, heerlijk gegeten zoals elk jaar weer:)

Foto's komen zo snel mogelijk online te staan!

Heerlijke foto's Erik, hulde! :D
Je pikt er echt prachtige foto's uit ook, niet normaal dat geweld en dan die laatste met zo'n koter die even helpt met opbouwen... :shocked:

Damnn te ziek dit hoor. Dat moet helemaal gekkenhuis zijn geweest. Stelletje genieters. Geweldige foto's Erik! Top.

Manne onder het motto beter laat dan nooit, hier mijn films van San Trifone 2009.

Avondshow geschoten op 09-11-2009:

Back
Bovenaan