Nope, helaas nog niks.
Ik heb hem wel al geboekt staan![]()
Oke, helaas.
Het wordt waarschijnlijk toch rotello, daar is al wat over bekend en dit wil ik toch nog eens meemaken!
Datums van rotello komen ook beter uit

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Nope, helaas nog niks.
Ik heb hem wel al geboekt staan![]()
Niets bekend in de zin van het programma, of dat het überhaupt doorgaat?Nope, helaas nog niks.Oorspronkelijk geplaatst door pyroboy
Is er al iets bekend over San Trifone 2012?
Oke, helaas.
Het wordt waarschijnlijk toch rotello, daar is al wat over bekend en dit wil ik toch nog eens meemaken!
Datums van rotello komen ook beter uit![]()
Probleem met Rotello is dat de namen niet zo geweldig zijn als in 2010!
Toen was het gewoon te bruut. Er is mij ook aangeraden door een kenner om te kiezen voor Adelfia omdat deze normaal gesproken beter zou moeten zijn dan Rotello 2012.
Ook het bezoekje aan schietveld op de zaterdagmorgen was gaaf. Lekker tussen ontelbaar veel buizen en bommetjes lopen, je mag overal bij, alles van dichtbij zien, af en toe zo'n dikke cylinder in de handen, zeer tof! Buizen van zeker 2,20 meter stonden erbij zelfs. Voor veel Italianen was het ook een leuk dagje uit gezien de drukte op het veld. De heren van Pyros waren ook aanwezig, dus dat wordt een mooie aflevering in het nieuwe seizoen. Grappig dat de hele filmcrew later 's avonds ook de pizzeria binnen stapten waar wij zaten te eten. Ik zal later deze week wat films en foto's uploaden van de opbouw en shows en hier een aantal plaatsen.