San Trifone

Oke, helaas.
Het wordt waarschijnlijk toch rotello, daar is al wat over bekend en dit wil ik toch nog eens meemaken!
Datums van rotello komen ook beter uit ;)

Probleem met Rotello is dat de namen niet zo geweldig zijn als in 2010!
Toen was het gewoon te bruut. Er is mij ook aangeraden door een kenner om te kiezen voor Adelfia omdat deze normaal gesproken beter zou moeten zijn dan Rotello 2012.

Probleem met Rotello is dat de namen niet zo geweldig zijn als in 2010!
Toen was het gewoon te bruut. Er is mij ook aangeraden door een kenner om te kiezen voor Adelfia omdat deze normaal gesproken beter zou moeten zijn dan Rotello 2012.

Mooi! :D

Kan ook niet wachten om die gigantische shells de lucht in te zien/horen gaan...

De geruchten gaan dat o.a Toscano een dagshow zal schieten en Vaccaluzzo een avondshow!
heerlijke namen nu dus al als die bevestigd worden tenminste.

"Helaas" komen de data voor Adelfia mij ook verkeerd uit en zal ik naar Rotello afreizen.

Denk dat we in Rotello ook zeker niet mogen klagen met Paoelli, Chiarappa, Schiattarella en Bruscella en nog wat minder bekende namen die ook zeker een leuk showtje kunnen schieten en tevens nog 2 batterias erbij!

Jajaja, het is bijna zover! :D

Heeft iemand nog wat praktische tips? Wij gaan namelijk voor het eerst.
Is het bijvoorbeeld slim om in de stad te parkeren en dan lopend naar het schietveld te gaan?
En schieten ze die beruchte zaterdag echt alles van dezelfde plek, zowel overdag als 's avonds?
Is de vrijdagavondshow in de stad zelf, of ook in de velden?
Moet je zelf de versnaperingen meebrengen naar het veld, of verkopen ze daar ook het nodige?

Man man, zin an!

En weer thuis! Superweekendje, echt top! :D

Geweldige dingen gezien. Wat een geweld die bomba da tiro's, alleen het afschieten al. Dat bizarre typische geluid als die boomstam de lucht ingeslingerd wordt, wauw. En echt hele, HELE dikke rossers erbij, vet genieten. Ik vond ook die smoke salutes, of hoe ze ook heten, erg vet om te zien. Dikke gekleurde poeder-/rookpluimen met de meest lompe doffe dreunen erbij. Zelfs lampare shells gezien! De avondshows waren ook super. Geweldige multibreaks, prachtige grote shells en hele dikke finales. Qua uitzicht zaten we prima, een mooi stekkie tussen de druiven en de enthousiaste Italianen. BBQ'tje, stoeltje, biertje, het was goed toeven in de zon en 's avonds bij het vuurtje. En gelachen om dat mannetje met z'n cipolla's ;) De allerlaatste show zaterdagavond stonden we vrijwel onder de show. Een stijve nek, dat wel, maar een supervet uitzicht.

Ook het bezoekje aan schietveld op de zaterdagmorgen was gaaf. Lekker tussen ontelbaar veel buizen en bommetjes lopen, je mag overal bij, alles van dichtbij zien, af en toe zo'n dikke cylinder in de handen, zeer tof! Buizen van zeker 2,20 meter stonden erbij zelfs. Voor veel Italianen was het ook een leuk dagje uit gezien de drukte op het veld. De heren van Pyros waren ook aanwezig, dus dat wordt een mooie aflevering in het nieuwe seizoen. Grappig dat de hele filmcrew later 's avonds ook de pizzeria binnen stapten waar wij zaten te eten. Ik zal later deze week wat films en foto's uploaden van de opbouw en shows en hier een aantal plaatsen.

Ook het bezoekje aan schietveld op de zaterdagmorgen was gaaf. Lekker tussen ontelbaar veel buizen en bommetjes lopen, je mag overal bij, alles van dichtbij zien, af en toe zo'n dikke cylinder in de handen, zeer tof! Buizen van zeker 2,20 meter stonden erbij zelfs. Voor veel Italianen was het ook een leuk dagje uit gezien de drukte op het veld. De heren van Pyros waren ook aanwezig, dus dat wordt een mooie aflevering in het nieuwe seizoen. Grappig dat de hele filmcrew later 's avonds ook de pizzeria binnen stapten waar wij zaten te eten. Ik zal later deze week wat films en foto's uploaden van de opbouw en shows en hier een aantal plaatsen.

Leuk he! om zo tussen al dat materiaal rond te snuffelen :) Ja dat soort ontspannen gebeuren waar iedereen gewoon het schietveld in en uit wandelt alsof men over een bloemenbeurs wandelt dat zal je in Nederland nooit kunnen voorstellen :)

Komt u maar door met die videos en fotos :)! Welke ploeg volgden ze nu van het programma Pyro's?

Nice Leo!

Het was echt een weekend om nooit te vergeten!
Hier de filmpjes die ik tot nu toe heb geupload.
Meer volgt....

1ste avond show. 09-10-2012

3e middag show:

En hier de laatste avondshow van San Trifone op zaterdag (10-11-2012).
We stonden er lekker dichtbij, geweldige afsluiter!!

Back
Bovenaan