San Trifone 2022!

Ja super kut, wij hadden 9 tm 12 van AmSterdam naar Napels, die hebben ze aangepast naar 10 tm 13. Hebben we geen reet aan :mad:

Bizar dat het zomaar kan allemaal. Maar goed, zit even via skyscanner te kijken en dan zie ik genoeg opties van Amsterdam-Napels voor goede dagen en goede tijden. Of dat is nog niet bijgewerkt.

auto gehuurd, airbnb geregeld op 12 minuten van de schietlokatie die eerder in deze thread werd genoemd..5 dagshows, wat kicken !

Na de ellendige vluchtwijziging van Transavia, die vlucht maar geannuleerd. Vandaag gelukkig wat anders kunnen boeken. Vliegen nog steeds de 9e heen en 12e terug. Ook nog steeds vanaf Amsterdam naar Napels, alleen hebben nu een tussenstop in Munchen. Gelukkig is de totale reis incl. overstap 4.05uur, dus dat valt reuze mee gelukkig. #happy

Hier nog aan het beraden wat te doen... ontzettend veel zin in dit feestje, maar dat moet dan logistiek wel mogelijk zijn. Komende week knopen doorhakken!

Pfoeh, ik zat dus in Disneyland Parijs toen mij ter ore kwam dat ook onze vlucht niet meer ging... Mega zuur, zeker als je op een plek zit waar het mobiele bereik niet fantastisch is. Gelukkig heeft 5pyroman5 en reisgenoten het kunnen oplossen en vliegen wij nu vanaf Weeze.

De hype is back!

Hopelijk dat iedereen die wilt gaan het rond kan krijgen en er gewoon bij kan zijn. :angel:

Vraagje voor de adelfia veteranen : is het zowel overdag als s nachts relatief easy om er redelijk dicht op te staan qua afstand ? Hoe is het daar eigenlijk geregeld qua crowd control met die shows?

Vraagje voor de adelfia veteranen : is het zowel overdag als s nachts relatief easy om er redelijk dicht op te staan qua afstand ? Hoe is het daar eigenlijk geregeld qua crowd control met die shows?

Klein beetje je best doen zeg maar...
De 'hoofdingangen' naar de velden zijn afgesloten met hekken en politie. Maar er zijn genoeg andere/kleine landweggetjes die je wel kan pakken, en de buizen kan knuffelen mocht je dat willen :bonk: :wink:

Wij gaan deze keer met de auto die kant op geen gezeur over vluchten die geannuleerd worden wij hebben het zelf in de hand. Over een weekje dan zit het grootste gedeelte er al weer op. Heb er zin na 2 jaar afwezig te zijn geweest.

Wij gaan deze keer met de auto die kant op geen gezeur over vluchten die geannuleerd worden wij hebben het zelf in de hand. Over een weekje dan zit het grootste gedeelte er al weer op. Heb er zin na 2 jaar afwezig te zijn geweest.

Erg benieuwd hoe jullie het gaat bevallen. Hier ook overwogen, maar tog niet gedaan. T lijkt me sowieso vet om te doen, door die landen met de auto is en blijft gaaf.

Hier ook echt zin in. Nog 2 dagen werken en dan woensdagochtend 7.05uur vliegtuig naar Napels :handsup:

Het is bijna zover, superveel zin in!!!
Het is voor ons(Vrouw en kind gaan ook mee) de eerste keer dat we naar Adelfia gaan.

Worden alle shows op dezelfde locatie (die eerder hier werd gedeeld) geschoten?

Iemand nog tips voor onze eerste keer?

Alvast bedankt, en misschien spreken we elkaar daar!

wij zitten in zak en as. We hadden in april geboekt. Via cheaptickets. We zouden morgen 8 11 vertrekken.

We zouden vliegen van amsterdam naar munchen en van munchen naar Bari.Op 8 11. De vlucht van Munchen naar Bari morgen is gecancelled en naar vandaag verplaatst. We kregen vanmorgen vroeg een email dat we moesten inchecken...

Heeft iemand ervaring met dit soort ellende, we hebben dit nog nooit meegemaakt en ik heb allerlei reserveringen lopen voor o.a auto en airbnb...

Laatst bewerkt:
Mooi kut, maar dan heb je lijkt mij ergens een keer een mailtje gemist met de vluchtwijziging. Want zo last minute wijziging kan niet....

Back
Bovenaan