San Trifone 2022!

Mooi kut, maar dan heb je lijkt mij ergens een keer een mailtje gemist met de vluchtwijziging. Want zo last minute wijziging kan niet....

Blijkbaar heeft lufthansa de vlucht van morgen gecancelled. Er zijn dan klaarblijkelijk 2 opties...annuleren of omzetten.

Ons ticket was omgezet met "goedkeuring"maar wij zijn echt nergens van op de hoogte gesteld. Lufthansa verwijst naar cheaptickets en cheaptickets naar lufthansa. We hebben geen email gekregen, helemaal niets.

Alle communicatie verloopt via een messenger app, er is geen direct telefonisch contact mogelijk met cheaptickets. Ik heb dit expres in april geregeld zodat alles vooraf vast stond...ik neig ernaar om nu in de auto te stappen en te gaan rijden. Iemand enig idee of dit te doen is in 2 dagen?

Bedankt voor het meedenken, we zitten er doorheen hier...echt zo jammer, we verheugen ons er zo op...

Blijkbaar heeft lufthansa de vlucht van morgen gecancelled. Er zijn dan klaarblijkelijk 2 opties...annuleren of omzetten.

Ons ticket was omgezet met "goedkeuring"maar wij zijn echt nergens van op de hoogte gesteld. Lufthansa verwijst naar cheaptickets en cheaptickets naar lufthansa. We hebben geen email gekregen, helemaal niets.

Alle communicatie verloopt via een messenger app, er is geen direct telefonisch contact mogelijk met cheaptickets. Ik heb dit expres in april geregeld zodat alles vooraf vast stond...ik neig ernaar om nu in de auto te stappen en te gaan rijden. Iemand enig idee of dit te doen is in 2 dagen?

Bedankt voor het meedenken, we zitten er doorheen hier...echt zo jammer, we verheugen ons er zo op...

Inderdaad een optie met een nieuwe vlucht krijg je denk ik niet meer geregeld.
Met de auto is zeker te doen als je zometeen vertrekt. Hou er wel rekening mee dat ze daar niet echt zuinig zijn met auto's en probeer snachts je auto ergens binnen te hebben achter slot en grendel. Maar is zeker te rijden in 2 dagen.

Kan je niet deze vlucht annuleren en een andere vlucht ergens boeken die naar hetzelfde vliegveld gaat? Dat verschil in prijs maar voor lief nemen dan.. beter dan alles missen en ook je geld voor je huurauto kwijt zijn omdat je helemaal niet meer komt.

Wat ontzettend zuur zeg, wat balen. Hopelijk vinden jullie nog een manier om er heen te gaan.

Djaimy en ik zijn vanmorgen vanaf Schiphol vertrokken en net aangekomen in het hotel. Het weer is echt heerlijk, dat worden weer een paar mooie dagen. Voor iedereen die gaat, veel plezier.

Kan je niet deze vlucht annuleren en een andere vlucht ergens boeken die naar hetzelfde vliegveld gaat? Dat verschil in prijs maar voor lief nemen dan.. beter dan alles missen en ook je geld voor je huurauto kwijt zijn omdat je helemaal niet meer komt.

Dat kan niet meer lijkt me. Hij heeft(dan niet bewust/zelf) de nieuwe tijden geaccepteerd. Dus dit ben je nu kwijt, en lastig verhaal als Lufthansa en Cheaptickets elkaar aanwijzen....

Dat kan niet meer lijkt me. Hij heeft(dan niet bewust/zelf) de nieuwe tijden geaccepteerd. Dus dit ben je nu kwijt, en lastig verhaal als Lufthansa en Cheaptickets elkaar aanwijzen....

Dit is de situatie nu idd. Wij hebben nergens akkoord gegeven voor een vluchtwijziging, ze wijzen naar elkaar. Zero email contact voor die wijziging, alleen een mail van lufthansa dat we moesten inchecken..die ontvingen we gisteravond laat, toen sliepen we..Lufthansa zegt dat we toestemming hebben gegeven ( via cheaptickets) voor een vluchtwijziging maar dit is gewoon niet waar, we wisten nergen van.

Die cheaptickets bende is alleen via een chat bereikbaar. Ze zeggen dat ze het geescaleerd hebben en dat we moeten afwachten. Echter..elke minuut dat wij in het ongewisse zitten verminderd de mogelijkheid om een alternatieve vlucht te boeken. Ik kan ook niet met de autoverhuur/airbnb communiceren aangezien ik geen idee heb hoe en hoelaat we in Bari gaan aankomen ( als dit ubrhaupt nog lukt).

Grootste frustratie is dat ik in April al geboekt had..alles..dan was dat maar geregeld.

@alle pyrobroeders : sorry voor het hijacken van deze thread met mijn persoonlijke vlucht ellende, maar we zitten er gewoon doorheen, mn vrouw is overstuur en geen idee wat en hoe.
Iedereen veel plezier in Adelfia en we hopen jullie allen nog eens live te ontmoeten!

A.s woensdag gaat er vanuit Maastricht nog een vlucht naar Bari.
Je zou die vlucht kunnen pakken,En dan later deze ellende afhandelen ?

We gaan idd nu een nieuwe dure ticket boeken en achteraf met deze rukkers uitvogelen hoe we ons geld terugkrijgen.

Ik wens deze ellende mn ergste vijand niet toe, het is een cirkelgesprek waarbij beide deelnemers naar elkaar wijzen en elkaar de schuld geven. Niemand lost iets op of doet iets. Ik boek vanaf nu alleen nog maar direct bij een vliegmaatschappij en echt nooit meer via dit soort intermediairs..als het goed gaat prima, maar bij problemen kun je aan het gas van ze...

Aan iedereen, onwijs bedankt voor het meedenken ..pyrotoppers!!!!

Gisteren aangekomen met Wesley in het zonnige Bari. Is ondertussen als thuiskomen in het hotel hier.

Zo even de oude stad verkennen en een terrasje pakken wachtende op de eerste avondshow morgen. Zin in!

Hey Mannen,

Ik zit het programma te kijken, en wil het ff 100% duidelijk hebben voor mezelf:)
Op 8.00uur zie ik ook wat Pirotecnica staan, is dit iets ? Of zijn dit wat losse salutes ?

de 10e zie ik om half 3 de 5 bedrijven staan, zijn dit dan de 5 dag shows achter elkaar ?
Als dit zo is, Wat is er dan de 11e om 14.00uur te doen bijvoorbeeld ?

Alvast bedankt !!

De shows om 8.00uur zijn idd wat losse bommen. Ik vind het niet de moeite. De dag en avondshows gaan achter elkaar op de 10e. De 11e is alleen een avondshow, voor de rest niks te doen daar. Tip... ga naar Matera die dag, hele gave stad!

Veel plezier medefreaks en hopelijk zien we wat filmpjes van jullie voorbijkomen! Die fotos van Janniekske zijn wel heerlijk! Volgend jaar eens kijken of we er bij kunnen zijn.

Hey Mannen,

Ik zit het programma te kijken, en wil het ff 100% duidelijk hebben voor mezelf:)
Op 8.00uur zie ik ook wat Pirotecnica staan, is dit iets ? Of zijn dit wat losse salutes ?

de 10e zie ik om half 3 de 5 bedrijven staan, zijn dit dan de 5 dag shows achter elkaar ?
Als dit zo is, Wat is er dan de 11e om 14.00uur te doen bijvoorbeeld ?

Alvast bedankt !!

De lancio om 08:00 kan je beter in je bed blijven liggen…
De 11e om 14:00 is vaak ook de moeite niet, zeker niet na wat je de 10e gezien heb haha
Maar goed weinig te doen de 11e, dus ja als je er dan toch bent :D
Der staat in ieder geval weer genoeg, veel plezier iedereen vanavond en morgen. Ik heb er zin in:D:D:D

Vanmiddag even bij de opbouw wezen kijken, was weer erg genieten en blijft geweldig om te zien. Wordt helaas wel ieder jaar wat strenger, we werden net als afgelopen jaar ook nu weg gestuurd door de politie.

Verder is het weer genieten hier, het weer is fantastisch, eten is weer heerlijk, wee wat nieuwe mensen leren kennen. Zo richting schietveld voor de eerste show, enorm veel zin in.

Prachtige dag vandaag. Mooi bij de opbouw van de avondshow en dagshows gekeken. Ook Adelfia even in geweest, ook Omepje en Djaimy ontmoet. :)

Itria Fireworks:

Back
Bovenaan