San Trifone 2019!

San tryphon - feest patronal jaar 2019

Nog een maand te gaan tot de publicatie van het manifest met het officiële, religieuze en burgerlijke programma, van de volgende partij ter ere van de beschermheilige tryphon.

Afspraak t / m dinsdag 1 oktober!

#santrifone #santrifone2019 #festapatronale #adelfia #lecosebelle

69040243_2350372671666334_7522329739395072000_n.jpg

Elk jaar wil ik hier weer bij zijn. Dit is toch wel 1 van de dikkere vuurwerkfeesten. Ik ben benieuwd of ik het voor elkaar kan krijgen..

Ja heeft te maken met meerdere factoren. En ook omdat ik Fallas al volledig geboekt en betaald heb. Maar ik ga het proberen last minute te regelen :D

Tickets zijn nu wel gunstig, 120 euro en vliegt de 9de heen en 11de terug.

Ben wel benieuwd wat een richtprijs is voor wat je voor die dagen kwijt bent. En een auto huren is ook zeker aan te raden neem ik aan?

Beetje late reactie, maar wij hebben het volgende tot nu toe uitgegeven.

Wij hebben op dit moment nu 303 euro per persoon uitgegeven. Wat krijgen we voor die 303 euro pp?
- 2 hotelkamers in dit hotel (www.hotelfedericiano.it). Prima hotelletje wel. Ontbijtje inbegrepen. Het is niet het meest luxe hotel, maar je bent toch veel weg. Omgerekend 33 euro per persoon per nacht. In dit hotel zitten wel meer Nederlanders en ook wel een aantal Duitsers.

- Vliegticket. Wij hebben ergens in april dacht ik geboekt via Transavia. Wij hebben ongeveer 130,- per persoon betaald, omdat we ook 1 grotere koffer meenemen.

- Auto, dit jaar hebben we een auto gehuurd bij Avis. Een auto van 5 personen met een goede verzekering kost ons samen €233,-, maar hoe kleiner het autootje hoe goedkoper het word natuurlijk.

Beetje late reactie, maar wij hebben het volgende tot nu toe uitgegeven.

Wij hebben op dit moment nu 303 euro per persoon uitgegeven. Wat krijgen we voor die 303 euro pp?
- 2 hotelkamers in dit hotel (www.hotelfedericiano.it). Prima hotelletje wel. Ontbijtje inbegrepen. Het is niet het meest luxe hotel, maar je bent toch veel weg. Omgerekend 33 euro per persoon per nacht. In dit hotel zitten wel meer Nederlanders en ook wel een aantal Duitsers.

- Vliegticket. Wij hebben ergens in april dacht ik geboekt via Transavia. Wij hebben ongeveer 130,- per persoon betaald, omdat we ook 1 grotere koffer meenemen.

- Auto, dit jaar hebben we een auto gehuurd bij Avis. Een auto van 5 personen met een goede verzekering kost ons samen €233,-, maar hoe kleiner het autootje hoe goedkoper het word natuurlijk.

Tip! bij Ryanair autohuur ben je nog geen 100 euro kwijt voor een 5 persoons auto. Inclusief goede externe verzekering.

Vlucht 46
Verblijf 89
Auto 23
9-12 nov
Geen geld, ben nooit meer dan dit kwijt nog luxe hotel ook. ��������������
Ben benieuwd naar programma

Vind het programma wel ietsje tegen vallen, ten opzichte van andere jaren. Maar goed we hebben al geboekt, het komt vast goed en wordt weer een mooie editie:)

Nu op de 10e wel 5 dagshows maar savonds maar 2 ipv 3 vorig jaar. Jammer haha!

Laatst bewerkt:
Had ook op een wat ander programma gehoopt. Maar we gaan het zien, wellicht worden we zwaar verrast. De zin is er hier iig niet minder om. Het schiet mooi op.

Het programma is op papier wellicht wat minder, maar 2 shows van 20 minuten ipv 3x10 vind ik ook goed hoor! :thumbsup:

Hoewel ikzelf al een aantal jaar niet meer ga, heb ik hier wel 1 van de indrukwekkendste finales ooit in mijn leven meegemaakt in 2015. Ongelofelijk harde salutes die continue door de finale heen werden gepompt en het lucht letterlijk uit de longen perste.

Veel plezier vast voor degenen die gaan :wink:

Back
Bovenaan