San Trifone 2019!

Inderdaad, na al het geweld dat je de 9e en 10e hebt gezien stelt die van de 11e niet zo veel voor. Veel mensen vliegen de 11e al terug (indien gunstig)

Midden april komen de Transavia tickets vanaf o.a. Schiphol weer online heb ik mij laten vertellen door een Transavia medewerker. Ik ben benieuwd wat de prijzen dit jaar doen. Ik ben, indien mogelijk, wel van plan de 11e nog mee te pakken als de vliegprijs gunstig is. Dan betaal je alleen maar 1 extra nacht in het hotel, wat zeker vorig jaar de kop ook niet kostte :D

Midden april komen de Transavia tickets vanaf o.a. Schiphol weer online heb ik mij laten vertellen door een Transavia medewerker. Ik ben benieuwd wat de prijzen dit jaar doen. Ik ben, indien mogelijk, wel van plan de 11e nog mee te pakken als de vliegprijs gunstig is. Dan betaal je alleen maar 1 extra nacht in het hotel, wat zeker vorig jaar de kop ook niet kostte :D

Morgen gaan de tickets online bij Transavia! :D

Bron: Facebookpagina van Transavia

Hehe ik ga vanaf Charleroi. Vliegdata van Schiphol was ruk en de prijs relatief hoog. Nu zie ik zelfs de maandag nog van het feest :p lekker hoor. Zijn er weer bij.

Na eerst de tickets te hebben geboekt voor Fallas 2020 hebben we direct deze tickets vastgelegd. Vliegen van Amsterdam, 8-11. Zijn er dus weer bij en waren prima prijzen nu.

Ik twijfel nog. Qua prijs zitten uiteindelijk Transavia AMS en Ryanair Charleroi gelijk. Voordeel van Charleroi is de 11e nog meepakken, alleen vroeg op en stukkie rijden...

Ik twijfel nog. Qua prijs zitten uiteindelijk Transavia AMS en Ryanair Charleroi gelijk. Voordeel van Charleroi is de 11e nog meepakken, alleen vroeg op en stukkie rijden...

Fuck it, tickets vanaf Charleroi in de pocket. Als we toch gaan daan maar alles zien ook haha!

Ik vlieg samen met nog wat anderen de 8e heen en de 11e weer terug. Waarom? Wij vliegen met Transavia en die vliegt de 12e niet, de 14e pas weer, dat word mij wat te lang, aangezien er echt weinig te doen is in de buurt.

Ticket: Check
Hotel: Check

Ik woon in Drenthe. Charleroi is voor mij bijna 5 uur rijden, enkele reis.
Ach als ik DE DAG er maar ben, dan vind het wat mij betreft wel prima.

Ja 5 uur is wel erg veel. Voor ons 2,5uur goed te doen. En ticket was toch wel erg goedkoop achteraf gezien tegen over Trans :angel:

Wat betreft auto zag ik dat een volledig zag ik dat maximaal verzekeren het beste is. Iemand een aanrader kwa firma?

Do you know when Adelfia 2019 can be confirmed? because We would like to book flights, it's my first trip there. When should I book flights? Better to wait?

Hier ook de tickets weer binnen, vliegen vanaf Schiphol. Charleroi is beetje ver aangezien we op 5 min van Schiphol wonen:bonk:
Weer super veel zin in:D

Back
Bovenaan