Saluted [Uitloop 2020]

Ik mis alle jubel verhalen van tijdens de demo's. Is deze door zijn hoge prijs enorm slecht verkocht of was hij toch niet zo ongelofelijk goed als op de diverse demo's?

dubbel gevoel over deze en dan met name over de prijs/kwaliteit verhouding.

laat ik met het positieve beginnen: de saltues waren, op een paar floppers na, echt wel hard te noemen, beter dan verwacht.

de fluiten zelf waren ook prima, maar hij ging een stuk minder hoog dan ik dacht. ook gaat de cake mij veel te traag, waardoor een wow effect ook totaal ontbreekt.

ik had er zes in totaal afgestoken en dan is hij prima te doen. maar als je deze per stuk afsteekt is hij alleen leuk voor 18:00 oid.

deze moet je dus minimaal per drie of het liefst per zes afsteken, dan is hij geweldig, maar als je kijkt wat het dan kost voor 30 seconden vuurwerk is het het eigenlijk niet waard en kan je beter een grotere fluitbak/screamer kopen..

persoonlijk zou ik volgende keer eerder gaan voor 2x evo kingsmen of nog goedkoper 2x katan special 4.

Deze cake gewonnen, ik zelf zou hem niet kopen voor dit bedrag, ik had er zelf meer van verwacht, het Wow effect ontbrak, stand alone zou ik deze niet schieten, meerdere tegelijk zou een beter effect geven. De fluit is wel goed vindt ik zelf, de knallen waren minder.

Ik schoot deze met de dumbum 64shots. Er ontplofte 2 salutes van de saluted op de grond. Gelukkig ging het verder goed. Ik vond de fluit niet denderend. De salutes vielen weg door de klappen van de dumbum cakes.

Wat jammer om te lezen dat deze nog wat tegen viel. Enorm zitten twijfelen om hem erbij te nemen, mede door de hoge prijs niet gedaan, achteraf blij mee.

Ik vond hem ook wat tegenvallen. Fluiters prima maar tempo mag hoger en salutes vielen me wat tegen.

Leuke cake, maar ik denk dat we inderdaad tijdens de demo’s met samples genept zijn.
Filmpje volgt later wel een keer.

slecht filmpje helaas, lantaarnpaal stond in de weg en tijdens het filmen door de hectiek niet opgemerkt.

maar zoals je ziet valt hij een beetje tegen, al klonken de salutes harder dan ze in de video klinken (camera was ook niet top).

Per zes geschoten en ook nog een losse, en dan zie je gelijk waar dit product beter tot zijn recht komt: met meerdere. Stand alone is hij de traag en in combinatie met de burst die minder was dan op de demo (had ik ingecalculeerd) levert dat dan toch te weinig spektakel op. De fluit was echter wel goed, hele aparte klank en niet zozeer rauw maar ook wel schel. Per 6 ging hij lekker! Eens kijken of ik een goede film daarvan kan vinden.

Per zes geschoten en ook nog een losse, en dan zie je gelijk waar dit product beter tot zijn recht komt: met meerdere. Stand alone is hij de traag en in combinatie met de burst die minder was dan op de demo (had ik ingecalculeerd) levert dat dan toch te weinig spektakel op. De fluit was echter wel goed, hele aparte klank en niet zozeer rauw maar ook wel schel. Per 6 ging hij lekker! Eens kijken of ik een goede film daarvan kan vinden.

ja precies ook mijn gedachte...alleen leuk per karton, maar dan word het een dure grap en zijn er betere alternatieven.

Zo met meerdere tegelijk ziet het er direct leuker uit ja, maar los is het geen topper, met name omdat dat salute minder was dan op de eerdere demo's.
Geen must have wat mij betreft, dan liever eentje met een boeket.

Ja maar met meerdere tegelijk ben je ook een godsvermogen kwijt, want de prijs is abnormaal hoog. Ver uit verhouding tot het product.

Brrr, voor het geld een 2e rangs product, lekkergemaakt met demosamples...VWT, volgend jaar over de hele breedte beter doen hoor, beetje dompert allemaal na vorige sterke paar jaar

Onder saluted met wit kruit dan een stop en dan een beetje flash en de rest zaagsel met stop bovenin.
Boven Geisterblitz met zelfde hoeveelheid wit kruit en een veel grotere lading donker flash met een behoorlijke natte stop bovenin dus die laat ik mooi nog een jaartje drogen.

Bekijk bijlage 51947

Doordat deze tubes zo kort waren, had ik het idee dat de fluiters heel ongecontroleerd naar boven vlogen, met als gevolg dat ze gingen spinnen. Opzich tricky, want de salutes waren op die hoogte nog best fors. Deze cake gewonnen via de VWtotaal actie (nogmaals mijn dank), maar zou hem heel eerlijk voor de adviesprijs van €39,- niet aanraden.

Doordat deze tubes zo kort waren, had ik het idee dat de fluiters heel ongecontroleerd naar boven vlogen, met als gevolg dat ze gingen spinnen. Opzich tricky, want de salutes waren op die hoogte nog best fors. Deze cake gewonnen via de VWtotaal actie (nogmaals mijn dank), maar zou hem heel eerlijk voor de adviesprijs van €39,- niet aanraden.

Fluiters zijn ongecontroleerd en veel te kort. Ik vind het een voor deze prijs (€39) echt een slechte bak helaas. Samen met de El Monstro de floppers van VWT voor 2020. De andere producten van Vuurwerktotaal waren gewoon een dikke prima!

Heb deze cake ook gewonnen (Winactie 2)

Hier exact hetzelfde gehad. Kwamen gewoon een aantal niet omhoog, maar klapte op de grond. Geluk gehad dat de cake niet uit elkaar klapte.

Nou ik ook hoor dat er bij sommige ook een X aantal op de grond klapte. Begin ik toch te twijfelen over de kwaliteit van dit product. (klappen had ik harder verwacht voor 39 euro's.)

Erg jammer, nou heb ik hem gewonnen, maar om hier 39 euro voor neer te gaan tellen. Vind ik te veel geld.

FE

Één grote teleurstelling deze cake. Gelukkig gekocht in een freakactie. Ook bij mij knalde er één op de grond. Fluit was kort knal was zeer matig.

Back
Bovenaan