Saluted [Uitloop 2020]

Ik had wel zo een vermoeden dat het sample was wat ik gezien heb op de demo maar toch besteld en ook de Rubro Geisterbliz.
Nu maar zien of ze alle 2 echt zo goed zijn.

Ik vind dit een leuk blokkie op 't oog. Ben erg benieuwd hoe de fluit presteert ten aanzien van de Skyscreamers of Return of the Phoenix.

Ik vind dit een leuk blokkie op 't oog. Ben erg benieuwd hoe de fluit presteert ten aanzien van de Skyscreamers of Return of the Phoenix.
Ik heb deze live gezien afgelopen maandag bij Wagenvoort, en ik zou hem niet puur voor de geweldige fluit kopen, want dat heeft hij niet. Eigenlijk zou ik hem sowieso niet kopen. De fluit van ROTP is echt stukken beter! Enige hierbij is dat je nog een kleine salute hebt.

Ik heb deze live gezien afgelopen maandag bij Wagenvoort, en ik zou hem niet puur voor de geweldige fluit kopen, want dat heeft hij niet. Eigenlijk zou ik hem sowieso niet kopen. De fluit van ROTP is echt stukken beter! Enige hierbij is dat je nog een kleine salute hebt.
Dan kun je beter de Tropic Scream Salute nemen maar die is wel schaars.

Hem gister ook mijn gewonnen prijs opgehaald, de saluted, ik ben benieuwd wat dit gaat brengen hier in de straat, de fluit ziet er goed uit. Ik ga hem filmen en zal hem in Januari met jullie delen.

Nou op de demo was dus 100% een sample.
Heb er een dopje afgewipt en kwam 14 cm lange doorzichtige plastic buis uit met klein propje wit kruit voor de gil en daarboven 1/3e zilverkruit en 2/3e zaagsel.
Waarschijnlijk de sampel op de demo zonder zaagsel.
Echt een hekel aan dit bedrog.

Is het "zaagsel" mss het magnesiumgoedje voor de ti-burst? :wink:

Titanium ziet er niet uit als zaagsel en zit niet apart. Dat zit er door heen.
Zulke knallen als op de demo’s krijg je niet met 2 gram flash wat volgens mij de Max is voor een bombette in een cake.

Onder saluted met wit kruit dan een stop en dan een beetje flash en de rest zaagsel met stop bovenin.
Boven Geisterblitz met zelfde hoeveelheid wit kruit en een veel grotere lading donker flash met een behoorlijke natte stop bovenin dus die laat ik mooi nog een jaartje drogen.

20191230_154006.jpg

Weet niet wie hier zij dat die als een single shot ging maar, deze ging echt lekker.
Mooie doffe dreunnen..
Hier een video van mij 12 tegelijk..
Sorry voor dr video kwaliteit, helaas had mijn telefoon kuuren. Deze heb ik via Whatsapp gekrege..

Back
Bovenaan