Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Per zes geschoten en ook nog een losse, en dan zie je gelijk waar dit product beter tot zijn recht komt: met meerdere. Stand alone is hij de traag en in combinatie met de burst die minder was dan op de demo (had ik ingecalculeerd) levert dat dan toch te weinig spektakel op. De fluit was echter wel goed, hele aparte klank en niet zozeer rauw maar ook wel schel. Per 6 ging hij lekker! Eens kijken of ik een goede film daarvan kan vinden.
Onder saluted met wit kruit dan een stop en dan een beetje flash en de rest zaagsel met stop bovenin.
Boven Geisterblitz met zelfde hoeveelheid wit kruit en een veel grotere lading donker flash met een behoorlijke natte stop bovenin dus die laat ik mooi nog een jaartje drogen.
Bekijk bijlage 51947
Doordat deze tubes zo kort waren, had ik het idee dat de fluiters heel ongecontroleerd naar boven vlogen, met als gevolg dat ze gingen spinnen. Opzich tricky, want de salutes waren op die hoogte nog best fors. Deze cake gewonnen via de VWtotaal actie (nogmaals mijn dank), maar zou hem heel eerlijk voor de adviesprijs van €39,- niet aanraden.