Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Magoe, werd in een demotopic obv foto's al geconcludeerd dat het een sample was, en als men verbaasd is bij een demo over een harde knal, kun je er van uitgaan dat ie zo niet op de markt komt (of moet er tussendoor glippen maar dat lukte de In Shock ook maar gedeeltelijk en ternauwernood). En toch kriebelt het kruit mij ook in de adersgelukkig weerhoudt de gigaprijs me van de hoogstwaarschijnlijke deceptie
Gisterenavond mogen aanschouwen op de demo van Huisman. Echt een hele lekkere cake, met heerlijke fluiters, en keiharde salute. Mocht er nog budget vrij zijn, zeker een aanrader zelfs voor die prijs
Zullen dit gewoon productie versies. Vind ze inderdaad bijzonder hard knallen. Kan iemand bevestigen dat de geschoten producten geen samples zijn?
Op de demo van Wagenvoort kon Saluted absoluut niet overtuigen...de fluit was kort en schel, de salute was heel matig en absoluut niet dof/diep. Ik was bij de VWT demo, de Saluted die daar werd geschoten was een compleet ander product (kwamen veel hoger, klapten veel doffer en een rauwe diepe fluit). Ter vergelijking: de fluit en knal van triple riot was significant harder.