Saluted [Uitloop 2020]

Gave cake en bijzondere doffe knal ja, als deze niet zo hoog zou gaan... dan heb je echt een lekkere salute bak zeg.

Magoe, werd in een demotopic obv foto's al geconcludeerd dat het een sample was, en als men verbaasd is bij een demo over een harde knal, kun je er van uitgaan dat ie zo niet op de markt komt (of moet er tussendoor glippen maar dat lukte de In Shock ook maar gedeeltelijk en ternauwernood). En toch kriebelt het kruit mij ook in de aders :D gelukkig weerhoudt de gigaprijs me van de hoogstwaarschijnlijke deceptie

Zou het niet kunnen dat ze doordat deze fluiters zo hoog gaan ze er meer flash in kunnen stoppen(geen enkele knalcake in NL bevat 2gram door de decibel restrictie). Daardoor blijven de decibels op de grond toegestaan en is de knal in de lucht doffer/harder. Dit zou denk ik best wel eens productie kunnen zijn.

Magoe, werd in een demotopic obv foto's al geconcludeerd dat het een sample was, en als men verbaasd is bij een demo over een harde knal, kun je er van uitgaan dat ie zo niet op de markt komt (of moet er tussendoor glippen maar dat lukte de In Shock ook maar gedeeltelijk en ternauwernood). En toch kriebelt het kruit mij ook in de aders :D gelukkig weerhoudt de gigaprijs me van de hoogstwaarschijnlijke deceptie

VWM had zelf gezegd dat hij zo hoog gaat,om minder druk te veroozaken op de decibel meters,zover ik gelezen heb,en heb hem nu 2x in deze vorm gezien,1x bij afsluiting agrarische dagen in Franeker bijna 2 maanden terug,en gisteren dus ook weer,lijkt mij gewoon dus productie toe,ook Steenbergen had dezelfde..

Dat de hoogte de gemeten db op de grond lager maakt, kan zeker zijn. Maar "om" de db lager te maken; al die krijscakes met boeket die er momenteel zijn (stortvloed) gaan zo prachtig hoog :) dus bijkomend mazzeltje. Jammer dat 'ie zoveel duurder is dan de vergelijkbare cakes met boeket ipv zware burst.

Zou hem zelf niet zo snel kopen, wel leuke doffe knal maar stand alone vrij saai en meerdere tegelijk is een duur geintje. Zo hard vind ik de knal nu ook weer niet, we heel dof, echt apart.

Deze presteerde erg goed tijdens de demo van Valk afgelopen zaterdag. Hele rauwe fluit met een diepe, doffe knal. Ben benieuwd of hij ook zo in de straat presteert, aangezien het verhaal ging dat het een sample betrof. Wel even uitkijken met de schietrichting van de fluiters, ze gingen echt alle kanten op!

Bij de demo van Steenbergen vond ik deze echt top. Goede rauwe fluit en doffe dreunen. Het zou mij verbazen als hij zo in de straat presteert, maar mocht dit het geval zijn, is het een hele dikke aanrader:

Gisterenavond mogen aanschouwen op de demo van Huisman. Echt een hele lekkere cake, met heerlijke fluiters, en keiharde salute. Mocht er nog budget vrij zijn, zeker een aanrader zelfs voor die prijs

Gisterenavond mogen aanschouwen op de demo van Huisman. Echt een hele lekkere cake, met heerlijke fluiters, en keiharde salute. Mocht er nog budget vrij zijn, zeker een aanrader zelfs voor die prijs

Is deze al door de keuring heen? Ik heb ze op de demo van VWT gezien maandje terug maar ze klapte ECHT HARD voor nederlandse cakes. Daarom ben ik bang dat ze er niet doorheen komen.

Zullen dit gewoon productie versies. Vind ze inderdaad bijzonder hard knallen. Kan iemand bevestigen dat de geschoten producten geen samples zijn?

Zullen dit gewoon productie versies. Vind ze inderdaad bijzonder hard knallen. Kan iemand bevestigen dat de geschoten producten geen samples zijn?

Hier zullen de meeste winkeliers geen uitsluitsel over geven. Sterker nog, de meeste zullen zeggen dat het productie is, terwijl het samples zijn. Hier zijn in het verleden genoeg voorbeelden van.

Mis wel wat salutes op het laatste filmpje ....
Daar is tie wel wat te duur voor natuurlijk :angel:

Op de demo van Wagenvoort kon Saluted absoluut niet overtuigen...de fluit was kort en schel, de salute was heel matig en absoluut niet dof/diep. Ik was bij de VWT demo, de Saluted die daar werd geschoten was een compleet ander product (kwamen veel hoger, klapten veel doffer en een rauwe diepe fluit). Ter vergelijking: de fluit en knal van triple riot was significant harder.

Op de demo van Wagenvoort kon Saluted absoluut niet overtuigen...de fluit was kort en schel, de salute was heel matig en absoluut niet dof/diep. Ik was bij de VWT demo, de Saluted die daar werd geschoten was een compleet ander product (kwamen veel hoger, klapten veel doffer en een rauwe diepe fluit). Ter vergelijking: de fluit en knal van triple riot was significant harder.

Gezien het enorm hoge sample gehalte bij VWT op demo's (en de prijs van de Saluted) heb ik deze niet genomen. Misschien heb jij wel een productieversie gezien en ik op de VWT demo in Benthuizen een sample. Daar scoorde deze wel een ruime voldoende (maar ik had er meer van verwacht)

Lijk me inderdaad dan de productie versie, goed dat we weten van het hoge sample gehalte en dat ( ik ieder geval ) 'we' onze keuze daar niet zo snel op laten baseren ( hoop ik, anders helaas een beetje naïef geweest ). Wel jammer want hij is godskoleruh duur, dan verwacht je wel sublieme kwaliteit ( 4 grams nitraatflash burst en een goede fluit ).

Back
Bovenaan