Saluted [Uitloop 2020]

Wat was deze gaaf zeg, brute fluitbak met heerlijke klappen. Echt hier word ik blij van. Aardig prijsje hangt er wel aan maar dat mag de pret niet drukken!

Deze lijkt precies op dat gruwelijk apparaat in de finale van Rubro. Hier hadden ze van mij wel een box van mogen maken. Is te snel voorbij zo :D

Jee wat een geweldige cake, en jeee wat een vet prijskaartje. Hoe leuk ook, maar daar voor laat ik hem staan.

Totaal niet van onder de indruk helaas, het effect spreekt me dan ook niet echt aan op deze wijze.Dan zie ik liever de sky screamers 2.0 van vulcan.

Wel een leuke combi voor de projectmakers onder ons, 2x van beide achter elkaar plakken.

Laatst bewerkt:
Zal hem zelf persoonlijk niet kopen,om dezelfde reden als jakhal al aangeeft.
Ook is de prijs simpelweg te hoog voor een 19sh cake..

Hmm nog niet onder de indruk (voor deze prijs). Beiden nog niet live meegemaakt, maar mijn gevoel zegt dat ik dan beter de Scream Salute van Tropic kan nemen dan deze, gelet op de prijs en aantal shots/gram.

Hmm nog niet onder de indruk (voor deze prijs). Beiden nog niet live meegemaakt, maar mijn gevoel zegt dat ik dan beter de Scream Salute van Tropic kan nemen dan deze, gelet op de prijs en aantal shots/gram.

Hangt van af waar je voorkeur naar uit gaat. Tempo van salute spreekt mij meer aan. En ik denk dat de daadwerkelijke prijs hiervan een stuk lager ligt

Deze was echt ontzettend gaaf gister, wat een cake zeg. Benieuwd hoe de productie gaat presteren. Prijs is fors inderdaad, dus voor nu een twijfel geval.

Gister mogen aanschouwen in bij de VWT DEMO, de ohs en ahs zegt genoeg, en ze kwamen echt HOOG, moest steeds de camera aanpassen :angel: vanaf minuut 0:58 komt die voorbij

Zoals hierboven ook al is opgemerkt
Zag er prima uit op de demo .... (op film)
Dat tie niet in de finale zat, lijkt me een teken dat dit nog geen productie was, maar een vooruit gestuurd kartonnetje :D
Maar dat is natuurlijk speculatie van mijn kant.

Vraag me het ook af. Ik vond ze serieus hard knallen voor een NLe cake, ik vrees dat het dus een sample is. De saluted dummie stond ook niet opgestalt in de kantine geloof ik. Mocht het geen sample zijn dan is het wel echt de vetste "knal" cake op dit moment

Vuurwerktotaal hanteert hoge prijzen dit jaar.
Saluted helemaal het grootse voorbeeld van.
Punischer is een uitzondering van 48 euries.

Wat was dit een prachtige cake afgelopen vrijdag! De fluiters gingen écht heel hoog, waren zeer rauw en de salute was ook goed te noemen! Ik ben benieuwd hoe dit product uit de productie gaat komen en wil daar eigenlijk wel op wachten voor ik hem bestel, want €40 is veel geld voor 19 schoten...

Wat was dit een prachtige cake afgelopen vrijdag! De fluiters gingen écht heel hoog, waren zeer rauw en de salute was ook goed te noemen! Ik ben benieuwd hoe dit product uit de productie gaat komen en wil daar eigenlijk wel op wachten voor ik hem bestel, want €40 is veel geld voor 19 schoten...

Als de salutes doen wat ze op de demo deden dan heeft iedereen deze prijs (minus een stukje Freak-korting) er absoluut voor over, let maar op! Volgens de mensen van Vuurwerktotaal was er geen DB-probleem omdat de salutes op grote hoogte knallen terwijl de DB's op de grond worden gemeten.

Wat is de karton inhoud?

Kartoninhoud is 6/1

Als de salutes doen wat ze op de demo deden dan heeft iedereen deze prijs (minus een stukje Freak-korting) er absoluut voor over, let maar op! Volgens de mensen van Vuurwerktotaal was er geen DB-probleem omdat de salutes op grote hoogte knallen terwijl de DB's op de grond worden gemeten.

Klopt zeker Erwin, maar toch is het altijd afwachten hoe de productie presteert!

Back
Bovenaan