elburgersc
VWC lid
Wat was deze gaaf zeg, brute fluitbak met heerlijke klappen. Echt hier word ik blij van. Aardig prijsje hangt er wel aan maar dat mag de pret niet drukken!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hmm nog niet onder de indruk (voor deze prijs). Beiden nog niet live meegemaakt, maar mijn gevoel zegt dat ik dan beter de Scream Salute van Tropic kan nemen dan deze, gelet op de prijs en aantal shots/gram.
Zag er prima uit op de demo .... (op film)
Dat tie niet in de finale zat, lijkt me een teken dat dit nog geen productie was, maar een vooruit gestuurd kartonnetje
Maar dat is natuurlijk speculatie van mijn kant.
Wat was dit een prachtige cake afgelopen vrijdag! De fluiters gingen écht heel hoog, waren zeer rauw en de salute was ook goed te noemen! Ik ben benieuwd hoe dit product uit de productie gaat komen en wil daar eigenlijk wel op wachten voor ik hem bestel, want €40 is veel geld voor 19 schoten...
Wat is de karton inhoud?
Als de salutes doen wat ze op de demo deden dan heeft iedereen deze prijs (minus een stukje Freak-korting) er absoluut voor over, let maar op! Volgens de mensen van Vuurwerktotaal was er geen DB-probleem omdat de salutes op grote hoogte knallen terwijl de DB's op de grond worden gemeten.