Ruffneck

Bij vuurwerk013 in Tilburg hadden ze hem wel. Klein potje, maar een Evolution product met deze effecten voor dit bedrag is altijd mooi meegenomen :)

Ben op meerdere adressen geweest vandaag en heb 'm op tenminste 3 plekken gewoon gezien.
Zelf heb ik hem bij Orthen gehaald en inderdaad gewoon gekregen?

Bij ons ook pas de 27e binnen gekomen.
Klein potje, ben benieuwd hoe hij presteert

Deze cake 2 keer meegepakt bij mijn vuurwerk dealer voor een leuk prijsje van €8 ps. Maar wat een leuke cake is dit zeg! Morgen maar een paar bij kopen, leuke stookcake!

Viel bij mij niet om gelukkig. Wel was er een verschil met de demo versie, geen verschillend gekleurde sterren maar alleen groene sterren boven de gouden boeketten. Desondanks vond ik hem echt top, ongekend grote effecten voor een klein potje en het goud regende soms bijna tot aan de grond :D

Same here, lekker potje, maar totaal ander effect. Gouden palmen met groene blink. Desondanks prima bakkie.

Aan de hand van het straatfilmpje hier 2 stuks van besteld. Lijkt me leuk om per 2 in de vooravond te schieten. Niet de grootste of beste boeketten (kan ook niet met ruim 10 gram per shot), maar hier ga ik me zeker mee vermaken :)

Had iedereen die deze had trouwens de versie zoals hierboven in het straatfilmpje en daarboven in de show? Of zijn er ook mensen die wel een versie hadden met meerdere kleuren zoals in de openingspost?

Deze presteerde prima gisteravond mooie cake, kleuren en boeket ook dik in orde. En voor een tientje in mijn ogen een prima prijs...

Deze was verrassend goed! Mooie grote flowercrown boeketten voor 20mm en een prima burst. Ik vond dit 1 van de verrasendste producten van gisteravond.

Back
Bovenaan