Ruffneck

Prachtig effect, deze komt er dit jaar zeker bij! Vorig jaar bij de Fast Riot van Vuurwerkmania wel gemerkt dat er met 126gram kruit in 20mm tubes ook hele mooie effecten mogelijk zijn. :yes:

In eerste instantie vond ik deze gisteren ook niet zo goed. Echter vind ik dit voor de prijs toch wel een leuk meepakkertje, net als zijn broertjes Kings Gold en Cracker Jack.

Ik vind het echt een mooi uitgewerkte flowercrown voor 20mm! En dan ook nog met kleur erbij. Prima cakeje.

Ik vond hem wel overtuigend. Boeketten niet per se de grootste, maar wel goed vol en mooi helder van kleur. Een toppertje wat mij betreft!

Deze is geschoten, als onderdeel van de zogenaamde Dreambox bij Fuego:

Het zal de eerste cake zijn, zo te zien.
Kleine boeketten hoor. Dit was niet indrukwekkend. :no:

Ik dacht dat deze flower crown had en meer kleur. Leek op de vroege Evo demo toch anders. Als het echt de ruffneck is, balen man.

Deze is geschoten, als onderdeel van de zogenaamde Dreambox bij Fuego:

Het zal de eerste cake zijn, zo te zien.
Kleine boeketten hoor. Dit was niet indrukwekkend. :no:

Nee dit klopt niet, dit is de Kings Gold die je in het begin zien, die is onderdeel van de Dreambox die je ook bij andere winkels zien (Orthen etc.).

Dit is niet de Ruffneck, naar mijn weten dan.

is deze ergens uitgeleverd , bij twee winkels geweest beide konden deze niet leveren ( niet aangeleverd gekregen )

Ben op meerdere adressen geweest vandaag en heb 'm op tenminste 3 plekken gewoon gezien.
Zelf heb ik hem bij Orthen gehaald en inderdaad gewoon gekregen?

Back
Bovenaan