Ruffneck

Vond deze gisteravond echt boven verwachting presteren, voor 20 mm echt mooie spreidinf en prima burst. Gaat nog op de lijst voor dit jaar

Afgelopen jaarwisseling heb ik deze cake in de straat gehad. Hoewel het effect totaal anders was dan verwacht, was het toch een fraaie cake!

Ja damn, dit kleine cakeje knalde menig Duits prutpotje eruit. Wat een spreiding van het boeket zeg. En mooie gouden strepen. Dit is een blijvertje.!

Voor 7 euro gekocht in de freakactie. Maar qua spreiding van de boeketten schoot hij menig boxje eruit.

Deze viel om ondanks dat deze in een kooi stond tegen andere cakes aan. Hij kreeg het voor elkaar dit precies te timen op moment dat de brandweer langsreed, zul je net zien natuurlijk. Eigenlijk de enige cake die problemen gaf, net pech denk ik. Het salvoschot gaat nét over het huis van de overbuurman heen. Gelukkig verder niks gebeurt, iets lager en was het allemaal in de kooi gebleven. Leerles voor dit jaar om kleine cakes nog beter vast te zetten. Leuke cake verder, prima prijs-kwaliteit!

Zojuist een straatfilmpje tegengekomen van deze topper! Met dank aan yt kanaal PyroBoy NB.

Vorig jaar de Ruffneck in de straat mogen bewonderen en wat een fijne cake is dit. Qua effect niet helemaal gelijk aan de productfilm, maar dat mocht de pret niet drukken. Voor 20mm echt goed uitgevoerde effecten, heerlijke spreiding en goede burst. Na de zeer positieve ervaring, deze onlangs weer besteld.

Na het maken van de foto uiteraard op de grond geplaatst, tussen 2 cakes in.
Screenshot_20201105-221033_Gallery.jpg

Budgettoppertje wat mij betreft. Fijn cakeje met prima boeketten, zowel qua grootte als uitwerking.

Back
Bovenaan