Ruffneck

Zag deze voor/na de Behai van Pangu. Ruffneck heeft een beduidend hardere burst maar is wel wat eentoniger.

Helaas geen film van, maar had ze 2x per 4 geschoten, maar volgend jaar mocht ik ze voor een leuke prijs kunnen krijgen. wil ik er 40 tegelijk doen haha. Geweldig bakkie voor het geld.

Ik heb er 6 kunnen kopen gisteren a 5 euro per stuk. Zeker heel erg blij dat ik deze heb kunnen vinden
Ik heb er 4 4 jaar geleden gekocht en elke jaar steek ik er eentje je af. Was hoog nodig ze weer te kopen

Ik heb er 6 kunnen kopen gisteren a 5 euro per stuk. Zeker heel erg blij dat ik deze heb kunnen vinden
Ik heb er 4 4 jaar geleden gekocht en elke jaar steek ik er eentje je af. Was hoog nodig ze weer te kopen
bruh bij chinatown woerden zeker.. ik wou daar nog ruffneck en wat andere dingetjes halen maar ik dacht ''ach ja de voorraad is nog 6 ik kan nog wel even wachten'' nou niet dus. Misschien ook maar beter dan heb ik aan het eind van het jaar niet teveel potten zoals vorig jaar

Topdingetje, deed met boeketten niet onder voor een heleboel 25mm cakes! Ik zou het gezien de prijs zeker niet erg vinden om deze nog wat vaker in mijn collectie te hebben, misschien met meerdere tegelijk hihi..

Goede single effect budgetcake. Hield zich ondanks de wind best goed. Prima burst voor 20 mm!

Back
Bovenaan