Royal's Celebration

Effecten an sich goed hoor, prachtkleuren, goeie grootte en afwerking (burst iets minder dan bij Garden Of Eden), toch vond ik het net zo'n allegaartje als op film. Maar zoals we allemaal weten doen chaotische kleurrijke knettertaferelen als dit het wel erg goed in de straat :D

Ramt er erg lekker op los. Opvallend hoe hoog sommige effecten gingen (voor mij geen negatief punt, vind het zelfs erg mooi).

Leuk blok voor een goede prijs en een aardige afwisseling op al het gouden geweld van de andere boxen :)

Ramt er erg lekker op los. Opvallend hoe hoog sommige effecten gingen (voor mij geen negatief punt, vind het zelfs erg mooi).

Leuk blok voor een goede prijs en een aardige afwisseling op al het gouden geweld van de andere boxen :)

Hier sluit ik mij helemaal bij aan. Had het niet beter kunnen verwoorden.
Mooie doos voor een acceptabele prijs. Na deze live gezien te hebben weet ik zeker dat deze er moeten komen.

Vind dit ook wel een topper van een bak hoor, deze blaast je wel weg in de straat.
Prachtig mooie kleuren, goede burst, effecten prima en de prijs is ook te doen.
Topper in mijn ogen.

Hoi gasten,
Ik vroeg me ff af hoe t bij Royal gesteld staat met de verhoudingen van wat je op de demo's ziet en wat je in het echt krijgt..
Vind dit ook een mooie bak maar als je bv bij een Rubro kijkt dan wil de werkelijkheid soms toch nog wel eens anders wezen.
Met Royal heb ik enkel ervaring met de Thunder Smokes en die waren afgelopen jaar niet al te best..

Vandaar mijn vraag..

Deze cake is niet echt aan mij besteed.
Ik vind het persoonlijk een bonte kermis van effekten.
Ook stoor ik me aan de crackling door de peony's heen.
Zo zie je nog minder van de effecten.
Ik snap natuurlijk best dat sommige liefhebbers en/of consumenten deze combi box mooi vinden.
Echter zou ik liever een goedkopere karton messier cake's doorlonten.
Dan heb je een zelfde type gaos voor minder poen.
Maar goed dat smaken verschillen.

Laatst bewerkt:
Wat denken jullie.. Deze box of de Zena mayhem?
Prijsverschil maakt me niet zoveel uit maar beide word te gek denk ik!

Wat denken jullie.. Deze box of de Zena mayhem?
Prijsverschil maakt me niet zoveel uit maar beide word te gek denk ik!

Voor dit jaar heb ik de Royal's Celebration en de big moma besteld .
Filmpjes bekenen van beide een nu maar zien of ze in het echt hun naam waar maken.
Moet haast wel.:cool:
Goed kwaliteit waren de filmpjes daarom ben ik voor deze 2 gegaan.

Ook deze presteerde erg goed vanavond veel effecten en echt snoeiharde salutes.
Je moet alleen wel van chaos houden want echt alle effecten vliegen door elkaar heen.

Dit is echt een beest van een box met een ontzettend heerlijk tempo. Burst is hard, effecten groot en de salutes nog veel harder. Was in mijn ogen een van de beste van de avond in Milheeze.

Laatst bewerkt:
Heb gisteren een fototje gemaakt van de dummy van deze box en wat blijkt?
Bij de dummy zitten de 4 cakes als een vierkant bij elkaar en bij de productfoto alle 4 naast elkaar.

Productfoto:
attachment.php

Dummy:
20131130_210158.jpg

Back
Bovenaan