Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Team Royal Fireworks
Royalfireworks niet de enige wel de beste!
wat een gave bak, vooral inhet begin. nice...
greettzz
ik vind dat je deze cake een beetje onderwaardeerd.
ik vond met name het begin erg goed. En ik blijf erbij dat ik het een mooie bak vind. Helemaal als je dat afzet tegenover de prijs. Niet dat schoonheid afhangt vande prijs, maar het speelt wel mee.
Dat de garden of eden organisatorisch beter in elkaar zit kan ik met je delen.
maar een rotzooitje? gaat me wat te ver.
greetzz
Vind het maar een rotzooitje, laat hem mooi staan voor dat geld. Veel te rommelig, de Garden of Eden heeft zo'n strak tempo en prachtige themas.. maar hier is geen tempo of thema in te vinden.. gewoon stop wat willekeurig lont en willekeurige effecten in een doos en klaar..
Beter houd iedereen zich gezeik maar even. De Garden of eden werd vorig jaar ook de grond ingetrapt en royal afgezeken. En Iedereen Zat te r.etten likken bij Rubro. En dit is voor oud en nieuw uit eindelijk ook omgedraaid. Laten we allemaal ipv als dolle honden te reageren. Gewoon maar is wachten op De eravaringen in RL. Werd de Garden of eden ook niet elke demo weer wat beter ?![]()
Beter houd iedereen zich gezeik maar even. De Garden of eden werd vorig jaar ook de grond ingetrapt en royal afgezeken. En Iedereen Zat te r.etten likken bij Rubro. En dit is voor oud en nieuw uit eindelijk ook omgedraaid. Laten we allemaal ipv als dolle honden te reageren. Gewoon maar is wachten op De eravaringen in RL. Werd de Garden of eden ook niet elke demo weer wat beter ?![]()