Royal's Celebration

Het is wel een bak geweld,maar mijn voorkeur gaat ook eerder naar de garden of eden of golden power.

Toch ben ik blij dat ik deze en de golden power heb besteld, zo op de filmpjes ziet ie er gewoon goed uit! Lekker tempo, had miss wel nog iets sneller gemogen :$

Als deze cake nog sneller gaat dan wordt het een mengelmoesje van alles en nog wat. Persoonlijk vind ik deze box zelfs iets te snel op bepaalde stukken... Maar tegelijkertijd past het ook wel bij deze box. Na de filmpjes gezien te hebben heb ik toch maar besloten om deze er gewoon bij te nemen. In de straat zal deze box het goed doen! Lekker rammen :D

Tsja smaken verschillen als je een rambak wil dan neem je hem, wil je het iets rustiger houden en meer van effekten genieten ga je voor wat anders. Heel simpel. Ik zit te twijfelen....

Wanneer je deze te snel vind of rommelig dan kun je beter voor de The Best Six gaan. Mooie bak, duurt lekker lang en je kunt goed genieten van de effecten die voorbij komen.

Ik persoonlijk vind de Royal Celebrations een mooie bak, die heb ik dan ook mooi besteld. :)

Ik vond deze vak echt lekker op het eerste filmpje dat naar buiten kwam. Toen kwamen de effecten echt goed uit de verf. De falling crossette(of iets dat er op leek) is geheel verdwenen, dat vind ik echt jammer, want het was een effect dat ik niet vaak(nooit) heb gezien. Nu blazen de effecten elkaar af en toe weg.
Ik geef gelijk toe dat het wel een flinke portie geweld is, maar daar heb ik de Golden power voor. Die sluit ik af met een New Moon(dank elburger voor het idee)en dan heb ik het geweld wel gehad.
Dus voor mij komt deze er niet, teveel rommelig en jammer van de verdwenen effecten.
greetzz

Normaal gesproken hoort deze bak ook 3 minuten te duren geloof ik.:p
Nu Duurt hij maar net 1 minuut,dat is wel een heel erg groot verschil natuurlijk.

Wat is je mening over deze box jupiler?

Dat ie lekker doorragt. Blijkbaar zaten er wat doorschieters in dat hij zo snel gaat, maar ik vind dat op zich wel wat hebben. Nadeel is dat het alleen slordiger overkomt dan nodig is. Anderzijds komt dit chaotisch over op een leuke manier: diversiteit!

Bijna 3 minuten beuken met de GoE is op zich best lang, dat mag van mij een fractie sneller. Dit is voor dat geld misschien gevoelsmatig te snel voorbij. Houdt het midden aan qua tempo en ik denk dat je goed zit.

Wat een enorme burstknallen op het filmpje van Jupilerfreak te horen !! :shocked:

Dat doet de rest van Royals producten ook! Tot zelfs kleinere potten als Magicians en Timeless aan toe.

Deze lijkt ook nog sneller te gaan dan de vorige filmpjes, last van vonk overslag? of was dat niet waar te nemen?

Bijna 3 minuten beuken met de GoE is op zich best lang, dat mag van mij een fractie sneller.

Daarom zijn naar mijn idee de salvo`s met salutes tussendoor ook nodig bij de GOE,dat is precies die afwisseling die deze bak nodig heeft om hem niet langdradig te maken.

Over de celebration box ben ik het wel met je eens aan de andere kant komt hij slordig over,maar het is wel een bakje geweld.

Back
Bovenaan