Royal's Celebration

@kwintos.

gaat het opeens alleen om aantal schoten ?. Waarom krakken we GBV dan af. Veel schoten hebben die bakken soms. Maar de kwaliteit is om te janken ;).

Het gaat om de kwaliteit per schot en gram. 100 schoten meer is leuk. Maar als er troep uitkomt is die nog veel te duur. En krijg je een 2de proline happy potje. Nu verwacht ik dit van Royal helemaal niet. Die weten over het algemeen wel wat ze doen. Kortom leuk die schoten. Maar je hebt er weinig aan als er nu pruts zooi uitkomt. Dus ondanks de meer schoten verwacht ik nog wel vrij leuke boeketjes.

Ben het met kaboom eens.
Wacht eerst de demo af en geef dan je mening.
De nieuwe producten zijn momenteel allemaal nog top geweest.
Waarom zou deze dan ineens troep moeten zijn.

Dat is niet wat ik zeg. Ik zeg ook niet dat hij echt duur is dat valt ook mee. Vooral als hij voor gratis vuurwerk e.d mee telt helemaal. Maar je verwacht hier natuurlijk meer van dan boxjes van 100 :)

@kwintos.
gaat het opeens alleen om aantal schoten ?. Waarom krakken we GBV dan af. Veel schoten hebben die bakken soms. Maar de kwaliteit is om te janken ;).

Zo bedoel ik het helemaal niet,maar misschien had ik wat duidelijker moeten zijn.
jij zegt het volgende:

*Dus verwacht wel wat meer van deze box dan van de zena box.*

Dat is afwachten met het dubbele aantal aan schoten en dus minder grammen per tube...

Mensen mensen,

Voor we discussies gaan krijgen......

Wij zijn jarig dit jaar! Daarom doen we dit.

Wij willen elke Nederlander van het mooiste vuurwerk kunnen laten genieten! Het Royal Fireworks Vuurwerk.

En inderdaad deel alles maar door de prijs en schoten dan zal je t zien, wat reëel is.

Fijne avond!

Team Royal Fireworks

Royal Fireworks niet de enige wel de beste!

Bedoel dan ook gewoon over de algemene prestatie. Als alles net zo mooi loopt als bij de Garden Of eden. Kan het nog een topper zijn met wat minder grammen. En dat verwacht ik ook wel. :)

Maar we zien het wel met de demo. Tot nu toe bevallen de meeste producten van royal mij erg goed. En verwacht dat deze box ook wel vrij goed uit de verf komt :)

Licht aan de uitwerking de zena box heeft ook even veel gram en big mamma van lesli ook. Dus verwacht wel wat meer van deze box dan van de zena box.

over de zena box was ik goed te spreken heb hem nu ook weer bestelt maar mischien krijg ik er spijt van als deze nog mooier word

Daarom gewoon normaal lekker wachten tot begin oktober met bestellen altijd. Enigste wat ik misschien eind deze maand bestel zijn wat opruim producten die eruit gaan bij de dealer :)

Licht aan de uitwerking de zena box heeft ook even veel gram en big mamma van lesli ook. Dus verwacht wel wat meer van deze box dan van de zena box.

Sorry hoor, maar LICHT is iets wat licht uitstraalt zoals de zon of een gloeilamp ofzo.
Maar als het LIGT aan de uitwerking is het dus ligt.
In de verleden tijd is het lag.

En daar hebben we weer zo spel verbeteraar. Als je al minimaal 1 post daar aan vern..kt in die 39 posts. In 3 jaar tijd. Zou ik zeggen. Zonde van je tijd op VWC :)

En daar hebben we weer zo spel verbeteraar. Als je al minimaal 1 post daar aan vern..kt in die 39 posts. In 3 jaar tijd. Zou ik zeggen. Zonde van je tijd op VWC :)

Maak je geen zorgen er zijn genoeg mensen hier die het hier willen veranderen in schrijftaal crew.nl

Ook fijn als je dyslectisch bent..
Haha hebval vaak discussies gehad op dit forum.
Maar goed laten we weer ontoppic gaan!

ziet er aantrekkelijk uit:) ben zeer benieuwd naar een film. iemand die mij kan vertellen wanneer en waar er een demo is?

ben namelijk opzoek naar een leuke box. vorig jaar de box van zena gehad en die beviel meer dan goed.

ziet er aantrekkelijk uit:) ben zeer benieuwd naar een film. iemand die mij kan vertellen wanneer en waar er een demo is?

ben namelijk opzoek naar een leuke box. vorig jaar de box van zena gehad en die beviel meer dan goed.

5 oktober en 16 november is de demo van Royal.

Waar die demo precies geschoten wordt is nog niet bekend,maar die info komt vanzelf wel.:)

Back
Bovenaan