Royal Thunder Smoke

Ja de timing van de smoke compositie naar de flash compositie moet echt verbeterd worden , sommige hadden echt een te lange hangtime. Misschien ook handig om even uit te zoeken waarom sommige niet aan gingen. Ik denk dat de rook compositie niet heet genoeg word soms. Als een rook compositie te heet word verbrand het gekleurde poeder wat erin verwerkt zit op en zie je geen kleur. Misschien een goed idee om een makkelijk te ontsteken mix na de rook compositie te doen die heter brand en dan de flash ontsteekt ipv de rook compositie zelf, en de rook compositie wat inkorten. Dan is de tail wat minder lang maar je timing beter.
Ik had er best veel die of niet af gingen , of terug op de grond kwamen en dan knalde. Best gevaarlijk.
MAAR.
Wel de beste single shot kwa tail en knal. Perfect , hij knalde elk andere shock eruit.
12 Pakjes was veels te weinig , beter 120 pakjes volgend jaar hehe ! Mits de prijs niet teveel stijgt.

Ik vind dit echt de toppers van het jaar. voor mij op stip de nummer 1 nu. Zeer mooie dikke rook pluim en de knal zit een goeie burst in.

Heb overdag 6pakjes weggestookt,maar bij mij gingen ze allemaal goed,Alle bombettes knalden op de goede hoogte.

Heb overdag 6pakjes weggestookt,maar bij mij gingen ze allemaal goed,Alle bombettes knalden op de goede hoogte.

Ook weinig problemen gehad met mijn 6 pakjes.
Van wat ik me er nog van kan herinneren slechts een enkeling die niet of heel laat knalde. Maar dan nog, met afstand de meest bijzondere single shot die we in ons land hebben! Volgend jaar echt heeeeel veel van meenemen :D.

Ik heb deze gezien bij een test tijdens de verkoopdagen en ik vond ze helemaal geweldig met die rookstaart en bizar harde knal, echter ben ik door alle drukte vergeten ze zelf aan te schaffen en moet ik nu een jaar wachten. Maar dat ze er komen is zeker :wink:

Heb 2 bombettes gehad die niet knalden.
De rest was gewoon bijzonder goed!!
Dikke dikke aanrader!
Had 10pakken dus 2 missers van de 60 is acceptabel.
Volgend jaar een karton.. Geweldig doorlont projectje voel ik nu opkomen!!

2 pakken van 6 dit jaar gekocht bij mijn lokale dealer.
Moet zeggen: Geweldige single shots.

Niet alleen hebben ze die leuke staarten met rokerige rode/blauwe/paarse/groene kleur.
Maar ook de knal is echt goed.

En dat dan voor die prijs, bedoel echt een aanrader.
Filmpjes zal ik misschien nog delen.

Om eerlijk te zijn heb ik een aantal doosjes van deze jongens direct in de prullenbak gegooid. Het is een geweldig product, mits dit product goed functioneert. Ik heb regelmatig bombettes terug naar beneden zien komen die vervolgen 5-10 seconden later alsnog op de grond uit elkaar te knallen. Mocht dit volgend jaar verbeterd zijn, dan zal ik zeker overwegen om een aantal pakjes te kopen!

Dit product volledig gemist doordat er hier in de omgeving weinig tot geen royal wordt verkocht. Ik vind dit een geweldig artikel als ik het zo zie, maar erg jammer dat er veel afwijkende tussen zitten die gevaarlijke situaties opleveren. Hoorde al verhalen van een winkel hier in de buurt dat hun volgend jaar met Royal gaan beginnen dus verwacht deze aan het einde van het jaar ook te kunnen bemachtigen:) mits ze inderdaad verbeterd zijn. Mooie ontwikkeling hoe er steeds meer daylight producten op de markt komen.

Dit product volledig gemist doordat er hier in de omgeving weinig tot geen royal wordt verkocht. Ik vind dit een geweldig artikel als ik het zo zie, maar erg jammer dat er veel afwijkende tussen zitten die gevaarlijke situaties opleveren. Hoorde al verhalen van een winkel hier in de buurt dat hun volgend jaar met Royal gaan beginnen dus verwacht deze aan het einde van het jaar ook te kunnen bemachtigen:) mits ze inderdaad verbeterd zijn. Mooie ontwikkeling hoe er steeds meer daylight producten op de markt komen.

Cafferata had dezelfde. Dus als je daar nou wel een dealer van in de buurt hebt.

2cypem1.png

Het rookspoor verwaaide een beetje door de harde wind. Maar wat er aan rook was, was prima.
Jammer dat enkele bombettes terugvielen. Heb ze daarna ook niet meer afgestoken.

als eerste prachtig product mooie rookstaart alleen als ze het doen!!ik heb 3 shock (van de 10)de de rokkstaart wel gaven maar de knal kwam niet

pech?!?!of niet betrouwbaar product?!?!

Ik heb geen enkele problemen gehad met deze super singleshots. knalden volgens mij allemaal, kan me niet echt fouten herinneren. Waren echt toppers!
20121229_204307.jpg
20121229_204315.jpg
Hier zie je ook dat het etiket van cafferata is, vond ik wel grappig om te zien.

Ik had er eentje die kwam weer op de grond terecht en deed niks.

Wel leuk spul maar van de 8 pakjes heb ik er nog 5 over :S

Het zijn hele gave single shots zo met die rook, maar ondanks dat ik er niet heel veel heb gezien, zag ik wel veel laag knallen en op de grond... Ook dus eentje 1-2 meter voor de voeten van iemand 30 meter verderop. Die wist niet wat hem gebeurde, dacht dat iemand wat naar hem gooide, maar we hebben het uitgelegd, de rooktail had ie gezien en vond ie mooi, maar de knal is wel link zo, gelukkig ging het net goed.

Heb mijn eigen pakje niet eens afgestoken, lekker in het water gedonderd, wat mij betreft troep met deze kwaliteit qua veiligheid. Hopen dat ze hem verbeteren en dit aantonen of lekker van de markt (laten) halen.

Back
Bovenaan