dikkeeric
VWC lid
Ja de timing van de smoke compositie naar de flash compositie moet echt verbeterd worden , sommige hadden echt een te lange hangtime. Misschien ook handig om even uit te zoeken waarom sommige niet aan gingen. Ik denk dat de rook compositie niet heet genoeg word soms. Als een rook compositie te heet word verbrand het gekleurde poeder wat erin verwerkt zit op en zie je geen kleur. Misschien een goed idee om een makkelijk te ontsteken mix na de rook compositie te doen die heter brand en dan de flash ontsteekt ipv de rook compositie zelf, en de rook compositie wat inkorten. Dan is de tail wat minder lang maar je timing beter.
Ik had er best veel die of niet af gingen , of terug op de grond kwamen en dan knalde. Best gevaarlijk.
MAAR.
Wel de beste single shot kwa tail en knal. Perfect , hij knalde elk andere shock eruit.
12 Pakjes was veels te weinig , beter 120 pakjes volgend jaar hehe ! Mits de prijs niet teveel stijgt.
Ik had er best veel die of niet af gingen , of terug op de grond kwamen en dan knalde. Best gevaarlijk.
MAAR.
Wel de beste single shot kwa tail en knal. Perfect , hij knalde elk andere shock eruit.
12 Pakjes was veels te weinig , beter 120 pakjes volgend jaar hehe ! Mits de prijs niet teveel stijgt.