Royal Thunder Smoke

Ondanks dat het goede singleshots zijn ,
Zijn ze wel gevaarlijk ik had beneden bij de flat mijn tas neergezet.
Gelukkig zonder vuurwerk erin.
Een kleine 10 meter verderop de singleshot ontstoken
De singleshot gaat af vervolgens vliegt de bombette naar beneden om in mijn tas te belanden en mijn halve tas stond in de fik ..
Klein puntje van kritiek dus .
Voor die 5 eurotjes per pakje verwacht ik wel veiligheid...

Ja, wat valt hiet verder nog over te zeggen.
Vond de rook tail echt heel mooi en heel dik.
Had echt niet verwacht dat het zon dikke tail zou zijn.
Hier helaas ook een paar gehad die op de grond knalde.
Als dit niet was geweest, was dit voor mij het beste product van afgelopen jaar geweest.

Ook een paar gehad die op de grond knalden, maar desondanks was dit mijn product van het jaar!

Ondanks dat het goede singleshots zijn ,
Zijn ze wel gevaarlijk ik had beneden bij de flat mijn tas neergezet.
Gelukkig zonder vuurwerk erin.
Een kleine 10 meter verderop de singleshot ontstoken
De singleshot gaat af vervolgens vliegt de bombette naar beneden om in mijn tas te belanden en mijn halve tas stond in de fik ..
Klein puntje van kritiek dus .
Voor die 5 eurotjes per pakje verwacht ik wel veiligheid...

KLEIN puntje van kritiek? Ik moet eerlijk zijn; ik heb liever een veilig flut product overdag, dan een onveilige onbetrouwbare topper.

Voor komend jaar maar een 60 shots blokje hiervan maken om er een beetje doorheen te komen. Heb nog 11 pakjes.

Bij mij deden ze het eigenlijk allemaal goed, heel apart dus. Het enige wat ik heb gehad is dat er twee of drie niet knalde.

haha dit is in leeuwarden ik ging 31 dec om 8 uur s avonds nog een gewonnen vuurwerkpakket ophalen twv 150 euro en toe reed ik hier langs super cakes gingen de lucht genieten!! het stoplicht kon voor mij niet lang genoeg op rood staan :)

haha leuk te lezen man dit, ja elk jaar de hele dag bezig om van alles te filmen voor vuurwerkbieb :) Was langsgekomen joh, volgend jaar ben je welkom!

Ook vaak meegemaakt dat ze zolaat pas knalden, ging 1tje op iemand ze dak af en een achtertuin en dat waren allemaal rode varianten. @Brian vlak voordat je hier was knalde er ook nog 1 in de straat vlakbij mij.

Filmpje van een paar Thunder Smokes onder verschillende omstandigheden (schemer/daglicht):

Laatst bewerkt:
Beste single shot die ik tot nu toe heb mogen afsteken, echt van genoten.

De knal is goed, prijs is OK en het leukste zijn toch wel die kleur-rook effecten xD

Zijn prachtige single shots, wat heb ik hier van genoten afgelopen oud en nieuw.
Helaas zijn deze niet geschikt voor in de straat vind ik persoonlijk doordat de bombettes met regelmaat op de rond knallen.
Ik heb het geluk dat ik hier een groot weiland heb, dus ik zal ze dit jaar dan ook weer gewoon stoken.
Al hoop ik dat Royal wat aan het probleem heeft gedaan.

Dit blijven geweldige single shots! Ik hoop dat de kwaliteit dit jaar verbeterd is en we hem ook veilig af kunnen steken!

Dat hoop ik inderdaad ook heel erg.
Vorig jaar toch heel wat die op de grond knalde of helemaal niet.
Hopelijk heeft Royal hier iets mee gedaan.

Iemand ook ervaring met de "normale" shock van Royal? Is volgens mij nog geen topic over. Kosten 1,50 per 6 bij Kuiper Koekange. Zou wel nice zijn als ze net als de Smoke shocks een mooi titanium boeketje hebben.

Back
Bovenaan