Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Super leuke single shots en de knal is ook goed te noemen.
Kwaliteit valt wel tegen, regelmatig komt de bombette terug naar beneden en knalt dan alsnog.
Levensgevaarlijk deze single shots.. bij minstens 1 vd 6 single shots kwam de bombette terug op de grond en knaldedan alsnog of zelfs helemaal niet.
Knalde zelfs op de grond nog toen iemand er overheen liep.. aardig schrikken.
Ik heb 5 pakken in n emmer water gegooid want ik wil het niet om mn geweten dat kinderen de bombettes morgen vinden.
Waren de Royal Thunder Smokes dezelfde als die van Cafferata? Of waren dat niet exact dezelfde? Ik had ze namelijk bij een Cafferata-dealer gehaald en die waren juist allemaal hartstikke fraai! Mooie rookstaart met heerlijke harde knal! Volgend jaar weer denk ik!
Wat waren deze shots goed zeg! 6 pakken van weggestookt, los en in projectes en geen enkel probleem mee gehad. Allemaal een mooie rookpluim en keiharde knal. Deden niet echt onder voor de Binkie naar mijn mening qua knal. Als ik zo lees dat veel mensen er problemen mee hebben gehad is toch wel een verassing. had verwacht dat de meeste al over kartonnen zouden beginnen.
Toppers van de bovenste plank! Dikke rooksporen die ondanks de harde wind goed zichtbaar waren. Houd deze kwaliteit vast Royal! Jullie hebben hier een absolute kaskraker mee in handen!
Deze waren echt TOP! Royal, verpest dit product niet, alsjeblieft!
Ik lees pas nu dat de bombettes bij veel mensen op de grond knallen en pas hierdoor mijn bericht aan. Erg vreemd, ik heb 5 pakjes gehad en ze knalde ALLEMAAL op het perfecte tijdstip!
Ik heb er hier ook een heel aantal van weggestookt. prachtige dingen.
En zoals andere mensen al aangaven, sommige waren alweer op de terugweg of zelfs op de grond wanneer ze knalden.
Heb er een aantal mee gemaakt. Bij een paar rooktail,maar waar is de bombette? En even later,boom! Lag hij ergens op de grond. Was er ook eentje gewoon ontploft. Heb me pakje maar bewaard.
Raar zeg, al die negatieve reacties! Ik had een stuk of 5-6 pakjes, maar ik had slechts ééntje waarvan de bombette niet knalde. Van mijn kant niets meer dan lof over dit product, en wat mij betreft de beste nieuwkomer van 2012.
Volgend jaar alleen nog maar deze single shots! De knal is perfect, een leuk titaniumboeketje, en een dikke rookstaart waar iedereen naar staat te kijken als die afgaat!
Heerlijke knal, mooie rookstaart (vooral het blauw/paars) en een leuk titanium boeketje erbij. Heb 1 pakje geschoten en alle 6 gingen zoals ze moesten. Qua knal vond ik deze ook vergelijkbaar met de Binkie.
Wat een verschrikkelijk gevaarlijke dingen dit zeg. De rook en knal zijn goed maar heb er 4 gehad (uit drie pakjes) dus van de 18 stuks waarbij de bombette gewoon weer naar beneden kwam en op de grond knalde. Zelfs als ie al 10 seconden op de grond lag knalde hij nog. Deze dingen zeker niet nog eens, of ik moet in een weiland gaan stoken.