Rock the Show

Deze maar eens besteld voor dit jaar.. prachtige bak!
Mooie kleuren, luchtvullend en die opkomende blinkers zien er top uit!

13333333.28f7149c.560.jpg

13333440.116e9136.560.jpg

Laatst bewerkt:
Hij was weer top, heb er enorm van genoten. Komen ook flinke klappen van af, je hoort dat de knal door de ijzeren buizen heen galmt die er lagen. Dat was alleen bij de écht flinke knalle.

Dit was voor mij gisteren ook de topper van de avond. Zeer mooie cake in een rap tempo is hij leeg maar het is een show Opzich als je deze afsteekt. Hiermee trek je zeker de aandacht!

Dit was nou een echte Rubro waardige cake zoals ik gewent ben van Rubro!
Deze cake vond ik dan ook erg goed!
Harde burst!, grote boeketten.. En nog belangrijker geen dood geslagen stars!
Nee gewoon een erg fijne waaier.
Toppertje iig!

Dit was echt een top cake ! was hier echt van onder de indruk :droolthum

grote boeketten , hele mooie blinkers , en enorme knallen

ja dit was echt een topper gister!

--pyro99:bye:

Een van de toppers die ik dit jaar op een demo heb mogen zien, ongelofelijk breed en groot, prachtig goud effecten, dit zal in de straat als je er recht onder staat zeker heftig zijn!

Deze ga ik nog proberen te scoren tijdens de verkoopdagen.

Inderdaad een geweldig mooie cake.
Relatief weinig besproken, maar wat een topper is het.
Op de laatste film komt ie niet heel goed over vind ik, maar dat heeft volgens mij ook met de afstand te maken.
Deze zal het in de straat zeker weten goed doen.

Inderdaad een geweldig mooie cake.
Relatief weinig besproken, maar wat een topper is het.
Op de laatste film komt ie niet heel goed over vind ik, maar dat heeft volgens mij ook met de afstand te maken.
Deze zal het in de straat zeker weten goed doen.

Heeft inderdaad met de rook ontwikkeling met wind stilte te maken die klein beetje onze kant op kwam + de afstand! Maar het was wel 1 van de beste van de avond. Ook zeker een goede burst bij deze waaier!

Vorig jaar gehad, en toen was die al goed. heeft niks afgedaan aan kwaliteit wat dan ook. Afgelopen zaterdag gezien en voor mij was dit nog eens steeds een van de toppers. Als je hem kan kopen, gelijk doen. Geen twijfel over mogelijk!

In tegenstelling tot me andere Rubro producten heb ik hier 100% geen spijt van deze besteld te hebben. Wat een topper!

Back
Bovenaan