BlackIce45
VWC lid
De fik erin zou ik zeggen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Blijft wel een leuk bakkie met een leuk effect
In een andere video zie je het op afstand maar vind de effecten dan toch vrij klein. Persoonlijk vind ik er recht onder dus vetter.Denk dat dit effect mooier overkomt op een iets groter afstandje i.p.v dat je er recht onder staat tochwel.
ja die afstand van 100+ meter is me ook wat te ver, maar zet m ietsje verder in de straat en denk dat je dan t effect t mooiste ziet.In een andere video zie je het op afstand maar vind de effecten dan toch vrij klein. Persoonlijk vind ik er recht onder dus vetter.
voor €25 gewoon halen, kan bijna niet tegenvallen voor die prijs!Vind dit een nette cake voor gemiddeld 25,-. Ben nog in twijfel.
Ja, nog nooit een Riakeo cake zonder tegengekomen. En van de Cupido onder andere weet ik het zeker, dus de rest moet het ook wel hebben.Heeft deze (en andere Riakeo cakes) een reservelont?
Ziet er goed uit!!Vanavond is deze cake 'verstopt' in een showtje.
5:24 begint Riakeo 500. Lekkere klappen, en dat dan kooiloos. Prima cake hoor!
Okéé... als hij op voorraad is tijdens de losse verkoop dan pik er één mee. Is toch wel erg leuk voor het geld.
Ander verkoop je hem maar in mijn winkelmandjeEens kijken of het me lukt deze tijdens het 'verkopen', niet in mijn eigen winkelmand te plaatsen.![]()